طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

جدید ترین مدل های کابینت

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 11 دی 1398 در ساعت 14 : 55 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بازسازی ساختمان و تعمیرات ساختمان برای آشپزخانه ها به منظور دلباز تر کردن و زیبا کردن محیط انجام میشود . برای این منظور انتخاب مبلمان و عناصر مهم و کاربردی برای آشپزخانه ، انتخاب رنگ و متریال مناسب برای سطوح ، کف و سقف فضا ، دکوراسیون آشپزخانه ، نورپردازی آشپزخانه ، نورگیر های طبیعی ، سبک طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه و موارد دیگر باعث میشوند کیفیت فضایی آشپزخانه افزایش پیدا کند و فضایی گرم و پرانرژی برای این محیط ایجاد شود . یکی از مواردی که در بالا ذکر شد طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه است . امروزه با پیشرفت صنعت کابینت سازی ، انواع و اقسام طرح های کابینت با تنوع رنگ ، نقش و متریال به بازار آمده است و متناسب با سلیقه ی مشتری ها میتوان از انواع آن در دکوراسیون لوکس آشپزخانه استفاده کرد .

1-کابینت هایگلاس

کابینت های هایگلاس انتخاب خوبی برای مجری دکوراسیون  برای آشپزخانه های لوکس و مدرن است .

کابینت هایگلاس به کابینتی گفته میشود که از ام دی اف فشرده با روکشی براق برای تولید آن استفاده شده است .

  • طراحی کابینت هایگلاس

این کابینت ها میتوانند تا سقف ارتفاع داشته باشند .  در این کابینت ها باید به نسبت طول و عرضی که قرار است در آشپزخانه اجرا شوند توجه کرد تا تناسب آن برای محیط آشپزخانه قابل قبول باشد .  برای زیبایی هر چه بیشتر این کابینت ها میتوان از فضاهای پرت و بدون استفاده ی آن برای کار گذاشتن چراغ های خطی و هالوژن ها در زیر کابینت ها استفاده کرد تا جلوه ای ممتاز به فضا بدهند . این نورپردازی حتی میتواند در پاخور کابینت ها و با فاصله ی کم از کف نیز به کار رود تا روشنایی و زیبایی فضا را چند برابر کند .

2- کابینت های سیاه مات

کابینت سیاه مات

در دکوراسیون داخلی منزل استفاده از رنگ سیاه چندان مورد قبول افراد نیست . اما در مدل های جدید کابینت ها استفاده از این کابینت های سیاه مات در کنار رنگ سفید دیوار ها یا سقف میتواند فضایی به شدت جذاب و مدرن را ایجاد کند . اگر میخواهید ترکیب متریالی مناسب برای این رنگ را انتخاب کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از چوب های طبیعی و دارای بافت است . مزیت استفاده از این کابینت ها این است که تمیز کردن آن راحت تر و ساده تر از مدل های دیگر است .

3 – کابینت های دو رنگ

کابینت های دو رنگ

یکی دیگر از ایده های جدید برای اجرای کابینت آشپزخانه استفاده از دو رنگ برای این کابینت ها است . این کابینت ها میتوانند ایده ها و تنوعات رنگی بسیاری را برای آشپزخانه به وجود آورد و فضایی خاص و شیک را برای محیط ایجاد کنند .

  • نحوه ترکیب رنگ ها

برای اینکار باید در نظر داشته باشید که رنگ ها به چه صورت در فضا ایجاد شوند . این کار با استفاده از فرم و ابعاد آشپزخانه شکل میگیرد .  اگر آشپزخانه ای دارید که کابینت ها در کنج فضا به همدیگر میرسند میتواننید کابینت های یک سمت را یک رنگ و آنطرف را رنگ دیگر بزنید . در آشپزخانه های معمولی برای این کار ، کابینت های پایین و نزدیک زمین یک رنگ و کابینت های بالایی رنگ دیگری دارند . در آشپزخانه های جزیره ای نیز میتوان رنگ کابینت ها را با رنگ کابینت جزیره ای وسط فضا متفاوت اجرا کرد.

  • انتخاب رنگ ها

برای انتخاب رنگ ها باید به هارمونی رنگی و روانشناسی رنگ ها توجه کنیم . رنگ های مکمل ، رنگ های هم خانواده و رنگ های متضاد هر کدام میتوانند فضاهایی متفاوت را در آشپزخانه به وجود آورند . انتخاب تم رنگی خنثی برای این کار میتواند مناسب باشد . رنگ های خاکستری ، کرم ، قهوه ای ، طوسی و بژ برای اینکار عالی است . رنگ های مکمل نیز مانند زرد و بنفش ، سبز و قرمز ، آبی و نارنجی میتواند فضایی با کنتراستی زیبا به وجود آورد .

4 – کابینت های شیشه ای

کابینت های شیشه ای

استفاده از کابینت های شیشه ای از جدید ترین مدل های طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه در بازسازی ساختمان است . درب های شیشه ای برای این کابینت ها باعث میشود وسایل بتوانند در کابینت ها جلوه ای دیگر را به فضا بدهند . شفافیت و کدر بودن این شیشه ها میتواند فضاهایی متفاوت را ایجاد کند . هم چنین استفاده از شیشه های رنگی یکی دیگر از ایده های جذاب برای این محیط است .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات