طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

تزئین اتاق نشیمن دکوراسیون اتاق نشیمن برای مبتدیان

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 15 مرداد 1399 در ساعت 15 : 26 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اگر یک مکان در خانه باشد که همه ما وقت زیادی را صرف آن کنیم اتاق نشیمن است. تماشای تلویزیون ، ارتباط با خانواده ، سرگرمی و ... همه ی این اتفاقات در اتاق نشیمن رخ می دهد! ناگفته نماند که داشتن یک دکوراسیون داخلی خاص برای اتاق نشیمن شما امری واقعا ضروری است، و ما در اینجا هستیم تا به این معضل بزرگ پاسخ دهیم: "از کجا باید شروع به تزئین اتاق نشیمن خود کنم؟" بودجه شما هرچه باشد ، می توانید به همان اندازه نتایج بسیار خوبی کسب کنید!

بنابراین ، اگر نکاتی را در مورد نحوه تزئین اتاق نشیمن خود مشاهده کرده اید، برای گرفتن ایده های برتر طراحی اتاق نشیمن مقاله ی ما مطالعه کنید.

دکوراسیون اتاق نشیمن برای مبتدیان

ایده های مورد نظر ما برای تزئین دکوراسیون اتاق نشیمن به صورت ساده به شرح زیر می باشد:

1. با آنچه دارید شروع کنید

اگر شما اولین خانه خود را تزئین می کنید احتمالاً برخی از مبلمان یا لوازم جانبی را که می خواهید در دکوراسیون اتاق نشیمن جدید خود داشته باشید را دارید. برای شروع ، شما باید یک ایده از آنچه آنها هستند به دست آورید. و سپس مطمئن باشید که آنها را در نظر گرفته اید!

هیچ چیز بدتر از تصور کردن یک طراحی آشفته نیست و سپس کشف می کنید که آن را فقط با مبل ها یا المان های موجود می توانید درست کنید.

2. در مورد عملکرد اتاق نشیمن خود فکر کنید

آیا مهمانی های دوستانه ی زیادی دارید؟ آیا بچه های شما کارهای خود را در اتاق نشیمن انجام می دهند؟ و آیا حیوانات خانگی دارید؟

این ها نوع سؤالی هستند که باید قبل از شروع تزئین اتاق نشیمن از خود بپرسید. زیرا مطمئناً می خواهید فضای شما زیبا باشد ، اما اگر این کار برای زندگی روزمره شما کاربردی نباشد ، خیلی زود از آن خسته خواهید شد!

3. هماهنگی رنگ ها

تزئین اتاق نشیمن: دکوراسیون اتاق نشیمن برای مبتدیان

قبل از تزئین داخلی خانه ی خود، حتماً رنگ های مربوط برای دکوراسیون خود و سبک را مانند طراحی داخلی مدرن و یا طراحی داخلی کلاسیک را انتخاب کنید. برای الهام گرفتن ایده های تزئینات از طریق Pinterest این کار را انجام دهید و تابلویی را با رنگ هایی که انتخاب کرده اید ایجاد کنید.

یک پالت رنگی منسجم بلافاصله به طراح حرفه ای کمک می کند تا یک دکوراسیون با طرح و رنگ خارق العاده ایجاد کند.

داشتن مرجع تصویری از پالت رنگی شما در هنگام انجام خرید ، شما را راهنمایی می کند و باعث می شود که طراح آن، دستیابی ساده تری به اتاق نشیمن داشته باشد!

4- فضای اصلی را تعریف کنید

اولین مورد اصلی در طراحی داخلی اتاق نشیمن انتخاب یک فضای اصلی است که می توانید با یک مبل و دو صندلی ، یک بخش خاص ایجاد کنید.

اگر فضای بیشتری در دسترس است می توانید یک میز برای کتاب خواندن اضافه کنید یا شاید میز ناهار خوری خود را در اتاق نشیمن خود قرار دهید. طرح مبلمان شما هر چه باشد ، به یاد داشته باشید مناطق مختلف آن را با استفاده از فرش ، پارتیشن یا ... جدا کنید.

حتی در این بحث می توانید فقط مبلمان خود را جهت دهید و فضای اصلی را به این شکل تعریف کنید.

5. اندازه در طراحی داخلی اتاق نشیمن اهمیت دارد

تزئین اتاق نشیمن: دکوراسیون اتاق نشیمن برای مبتدیان

آیا وقتی در مورد مبلمان ، فرش یا هنر صحبت می کنیم ... اندازه اهمیت دارد! وقتی که به دنبال ایده های تزئین اتاق نشیمن کوچک هستید ، اغلب متوجه می شوید که افراد تمایل دارند مبل های کوچک تر ، اثر های هنرهای کوچک و ... را انتخاب کنند اما خطر کوچک بودن این است که اتاق نشیمن شما می تواند احساس کوچکی و درهم ریختگی کند ، و ما اینگونه نیستیم.

در عوض ، یک مبل بزرگ تر فضا را کامل می کند و باعث بزرگ تر شدن آن می شود. و یک اثر هنری بزرگ می تواند برای ایجاد یک عامل اصلی کافی باشد! بنابراین از بزرگ شدن نترسید!

6. بلند مدت فکر کنید

مبلمان اتاق نشیمن خوب می تواند گران باشد و شما می خواهید آن را عاقلانه انتخاب کنید تا بتواند تا حد امکان زمان زیادی را دوام آورد. به عنوان یک قاعده کلی ، برای قطعات اصلی (و گران ترین) به طرح های بی انتها بپیوندید. و اگر فکر می کنید این مسئله خسته کننده خواهد بود خودتان برای این مورد تصمیم بگیرید.

7. فضا را روشن کنید

تزئین اتاق نشیمن: دکوراسیون اتاق نشیمن برای مبتدیان

نور می تواند درام و شخصیت زیادی را به اتاق نشیمن شما بیافزاید و کلید درست برای دستیابی به فضای روشن است. به طور خاص ، همیشه ایده خوبی است که برای تکمیل روشنایی خود با لامپ های کف این کار را بکنید. این موضوع کلید موفقیت در گسترش منابع مختلف نور در اطراف اتاق است.

فراموش نکنید که می توانید از نور برای تأکید بر کارهای هنری زیبا یا قاب های دیواری که دارید استفاده کنید!

8. دسترسی

آخرین ، اما نه کم اهمیت ترین بحث دسترسی است.

لوازم جانبی و المان های تزئینی به تنهایی می توانند یک طرح را بسازند یا خراب کنند و شما می توانید با آن ها در بحث های دکوراسیون بازی ​​کنید تا نقش اصلی آن ها را بیابید! بالش ها ، آثار هنری ، شمع ها و ... می توانند یک اتاق را به کلی کاملاً متفاوت جلوه دهند و زندگی را زیبا کنند! همچنین ، آنها ساده ترین تغییرها هستند! بنابراین اگر تمایل دارید که به سرعت از دکوراسیون خود خسته نشوید ، لوازم جانبی می تواند بهترین دوستان شما در اضافه کردن لمس جدید و بدون هزینه ی بالا باشند.

در مورد ایده های اتاق نشیمن همیشه به جای صحبت با یک طراح ابتدا بهتر است با بودجه ی خود صحبت کنید!

با تمام این نکات می دانید تمام آنچه برای یک دکوراسیون ساده و کم هزینه نیاز دارید را می دانید.

اما اگر فقط می خواهید بنشینید و بگویید "اتاق نشیمن من را تزئین کنید" و تمام آن را انجام شده تحویل بگیرد ، ما به شما کمک خواهیم کرد.

بسته های طراحی اتاق نشیمن شرکت ما از طراحی تا حمل و نقل مبلمان به درب منزل شما را شامل می شود.

یک مشاوره رایگان در زمینه طراحی داخلی با شرکت معماری  هیرادانا را برنامه ریزی کرده و از امروز شروع کنید!

تزئین اتاق نشیمن: دکوراسیون اتاق نشیمن برای مبتدیان

 

6 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات