طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ترفند های دکوراسیون خانه در سال ۲۰۲۰

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 27 خرداد 1399 در ساعت 11 : 7 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹ با الهام گرفتن از زمین و دکوراسیون چوبی و رنگ‌های طبیعی بود. اما در سال ۲۰۲۰ به محیط زیست اشاره شده و به آن اهمیت ویژه ای داده شده است .همچنین به مواد پایدار و تزئینات پر زرق وبرق و منحصر به فرد توجه ویژه ای شده است. برای آشنایی با ترفند های دکوراسیون خانه در سال ۲۰۲۰ با کارشناسان شرکت معماری هیرادانا همراه باشید.

 استفاده از متریال با بافت طبیعی در دکوراسیون خانه

ترفند های دکوراسیون خانه در سال ۲۰۲۰

با تغییراتی که در اقلیم و شرایط جوی پیش آمده جای تعجب نخواهد بود که طبیعت در قلب طراحی ما قرار گیرد .با توجه به زیبایی‌های فضای بیرون ایده جدیدی برای استفاده از بافت های طبیعی مانند سنگ مرمر رنگی که یک ماده کامپوزیتی است یا گرانیت و یا شیشه در طراحی استفاده کنیم .استفاده از سنگ آهک مات و گل های خشک ،بافت ارگانیک کلاسیک را به نمایش می‌گذارند که زیبایی زیادی را به طراحی داخلی منزل القا می‌کنند.

 طراحی منحصر به فرد دکوراسیون خانه

 منحصر به فرد بودن طراحی است که صاحب آن خانه و طراحان سعی در لوکس شدن دارند. استفاده از شیشه ،لوازم‌دکوری چشم‌نواز می‌تواند انتخاب خوبی در دکوراسیون باشند.

استفاده از فرم های ارگانیک در دکوراسیون خانهاشکال ارگانیک طبیعی به همراه خلاقیت و طراحی و توسعه و اشکال ساده را تشویق می‌کند. همیشه به دنبال طرحهایی باید باشید که به بهترین شکل طبیعت را نشان می‌دهد. امروزه پیشرفت تکنولوژی به این معنا بوده که می‌توانیم طبیعت را در طراحی های مدرن به راحتی ترکیب نماییم.

 آبی کلاسیک در دکوراسیون خانه

ترفند های دکوراسیون خانه در سال ۲۰۲۰

در سال ۲۰۲۰ رنگ آبی کلاسیک جایگزین رنگ مرجانی و به عنوان رنگ سال معرفی شد. از این رنگ می توانید در لوازم جانبی نورپردازی دکوراسیون دیوارها استفاده کنید. طراحی داخلی کلاسیک به رنگ آبی ما را تشویق می کند که فراتر از چیزهای بدیهی بنگریم و نوع تفکر خودمان را گسترش بدهیم با توجه به نظر مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون از این رنگ احساس آرامش و ثبات را در آغاز دهه جدید معرفی می کند.

تزئینات و زرق و برق در دکوراسیون خانه

ترفند های دکوراسیون خانه در سال ۲۰۲۰

 با استفاده از تزیینات در روند طراحی می توانید یک روند طراحی بسیار خوب را در پیش بگیرید . همه ما لایق یک زندگی لوکس هستیم و هر چه به سمت ماندن و سرگرمی در خانه حرکت می‌کنیم طرح های دکوراتیو و الگو های خلاقانه و استفاده از پارچه های مخملی زندگی ما را به سمت هیجان می برد و هنگامی که در دوران جدید دهه ۲۰ قدم می گذاریم مقداری دلتنگی برای دکوراسیون لوکس ، تجملاتی و ایجاد زرق و برق طبیعی است.

انتخاب مبلمان با کیفیت در دکوراسیون خانه

ترفند های دکوراسیون خانه در سال ۲۰۲۰

 سال ۲۰۱۹ شاهد تغییر چشمگیری از دور انداختن وسایل منزل بودیم .اما امروزه به دنبال راه‌هایی هستیم برای حفظ محیط زیست. تصمیمات آگاهانه تری را بگیریم و یکی دیگر از این موارد خرید خوب است به طور کلی می توانیم بگوییم تمرکز روی مبلمانی که کیفیت آنها بالا است بهتر از انتخاب مبلی نیست که برای مدت کوتاهی مود شده است .وقتی از لوازم جانبی بزرگ در خانه صحبت می‌کنیم، سعی کنید که روی مبلمان مهم و کلیدی خانه که دوستشان دارید سرمایه گذاری کنید.

 طراحی دکوراسیون همراه با آرامش

ترفند های دکوراسیون خانه در سال ۲۰۲۰

در جستجوی راههایی برای تقویت سلامت روحی در فضای شخصی مان هستیم و خانه نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. در بازسازی ساختمان شما باید دقت داشته باشید که محیطی را انتخاب کنید که باعث آرامش و برای سلامتی روحتان مورد تایید تان باشد. طراحان در سال ۲۰۲۰ توانسته‌اند با فناوری جدید و استفاده از جکوزی آب گرم و تخت خوابی که در کنار پنجره قرار دارد یک محیط آرام را خلق کنند .همچنین یک ملافه زیبا می‌تواند بر زیبایی اتاق و آرامش شما بیفزاید.

آشپزخانه های همه‌کاره در دکوراسیون خانه

ترفند های دکوراسیون خانه در سال ۲۰۲۰

 دقت داشته باشید امروزه محیط و دکوراسیون آشپزخانه  صرفاً برای خوردن غذا نیست بلکه برای زندگی است .در سال ۲۰۲۰ آشپزخانه هایی با مبلمان ادغام شده و فضای اصلی خانه و موضوع اصلی دکوراسیون منزل شدند که شاید آشپزخانه هایی هم بودند که بوسیله کابینت های سفارشی فضای داخلی آشپزخانه را کاملا پنهان میکند.

استفاده از منحنی و قوس در دکوراسیون خانه

در سال ۲۰۲۰ ایجاد نرمی در فضا یک روند طراحی محسوب شده است و لبه های گرد ،پنجره های مدور و دیوارهای منحنی و قوسی مرزهای معماری و ساختاری را تحت فشار قرار داده است.

 استفاده از مواد بیولوژیکی در دکوراسیون خانه

 این روزها بسیاری از کمپانی های عظیم با استفاده از مواد تجدید پذیر توانسته اند مبلمانی را با متریال جدید و سازگار با محیط  به بازار عرضه کنند  .مثلاً  مصالح ساختمانی که از محصولات بازیافتی ساخته شده اند.

 

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات