طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

تاسیسات و لوله کشی در بازسازی ساختمان

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 1 اسفند 1397 در ساعت 16 : 33 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در بازسازی ساختمان می توانید تعمیرات ساختمان را برای هر قسمت از منزل انجام دهید که یکی از مهم ترین آن ها تعمیرات تاسیسات و بهبود بخشیدن به شرایط تاسیساتی ساختمان مثل لوله کشی ها و برق کشی می باشد.

همان طور که گفته شد تاسیسات و لوله کشی در بازسازی ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد می باشد زیرا در صورتی که بیش از 20 سال از زمان ساخت ساختمان گذشته باشد احتمالاً با مشکلاتی در این زمینه مواجه خواهید شد زیرا بر اثر گذشت سال ها قسمت های مختلفی از تاسیسات و لوله کشی دچار پوسیدگی خواهد شد. در این مواقع به جای تعمیرات تاسیسات به شکل تکه تکه بهتر است به کلی تاسیسات را تعویض و نوسازی نمایید زیرا وقتی اقدام به تعمیر بخشی از تاسیسات می کنید به زودی قسمتی دیگر از تاسیسات دوباره دچار خرابی خواهد شد.

عایق کردن تاسیسات در بازسازی ساختمان  تاثیر بسزایی در کم کردن مصرف انرژی خواهد داشت. بنابراین برای جلوگیری از مصرف سوخت و انرژی در باز سازی ساختمان و تعمیرات تاسیسات بهتر است ار برترین مواد استفاده شود  و به این ترتیب از بسیاری از هزینه ها که بر اثر اتلاف انرژی به وجود می آید جلوگیری خواهد شد. استفاده از عایق کاری همچنین باعث می شود تا تاسیسات در طی زمان دچار پوسیدگی کمتری شوند.

اهمیت سیستم های گرمایشی و سرمایشی در بازسازی ساختمان

در کشور ما و به خصوص در تهران بیشتر از کولر آبی برای سیستم سرمایشی و از شوفاژ برای سیستم گرمایشی استفاده می شود بنابراین در بسیاری از مواقع کولر و لوله کشی شوفاژ دچار خرابی و پوسیدگی می شود که تعمیرات آن ها در تعمیرات منزل از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد زیرا خرابی آن ها می تواند آرامش و آسایش را از شما سلب نماید.

سیستم سرمایش در بازسازی ساختمان

در شهری مانند تهران بهترین سیستم سرمایشی همان کولر آبی است که می توان در تعمیرات ساختمان و تعمیرات تاسیسات از سیستم های هوشمند کولر برای بهبود به عملکرد کولر آبی استفاده نمود. در این صورت شما می توانید دمای کولر آبی را بر اساس نیاز خود تغییر دهید. در بسیاری از موارد که تبلیغات کولر گازی انجام می شود با تحقیق متوجه خواهید شد که اگر کولر آبی را هوشمند کنید و در بازسازی ساختمان  از پنجره های دوجداره و upvc  استفاده نمایید دیگر نیاز به پرداخت هزینه ای اضافی برای کولر گازی نخواهید داشت.

اهمیت سیستم گرمایشی در بازسازی ساختمان

در بسیاری از موارد پس از گذشت چندین سال و استفاده از سیستم گرمایشی این سیستم دچار مشکلاتی اساسی خواهد شد و باید هزینه های زیادی را برای تعمیرات پرداخت نمایید. اگر قصد بازسازی ساختمان و یا تعمیرات ساختمان را دارید بهترین راه حل جدا کردن تاسیسات از تاسیسات کلی ساختمان می باشد که برای این منظور باید کنتور مجزا برای واحد خود و بالکن مستقلی داشته باشید تا بتوانید سیستم گرمایشی خود را از تاسیسات کلی ساختمان جدا کنید. شما برای انجام این کار می توانید از مشورت شرکت بازسازی ساختمان استفاده نمایید تا بهترین پکیج را انتخاب نمایید زیرا بازار گسترده ای از پکیج وجود دارد که بدون مشورت با کارشناسان شرکت بازسازی ساختمان دچار مشکل خواهید شد.

شرکت معماری و بازسازی ساختمان هیرادانا  با داشتن گروهی متخصص در انجام کلیه خدمات بازسازی ساختمان شما را در همه زمینه های بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی راهنمایی می کند و شما می توانید برای دریافت مشاوره با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات