طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

تاثیر رنگ در دکوراسیون

بازگشت به لیست مقالات » | جمعه 24 دی 1395 در ساعت 14 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دکوراسیون بنفش

این رنگ در دکوراسیون جز رنگهای سلطنتی محسوب میشود که علاوه بر ایجاد آرامش و معنویت در فرد باعث ایجاد حس شادی و بشاشیت میشود و به همین دلیل بیشتر خانم های مسن و دختران جوان را به خود جلب میکند دکوراسیون بنفش آرامش دهنده محیط را بسیار هنری ، جذاب و خلاق میکند و بعد از یک روز خسته کننده میتوان آرامش را به هدیه بدهد.

سایه هایی از رنگ بنفش که مایل به قرمز و یا آبی باشد نرم و انعطاف پذیر است و با قرار گرفتن در کنار رنگ های دیگر میتواند به عنوان یک رنگ گرم و یا سرد استفاده شود همچنین رنگی مشوق و پر انرژی است که در هر ترکیب رنگی در دکوراسیون منزل جای میگیرد و با اضافه کردن این رنگ به دکوراسیون داخلی خود خواهید دید در میزان جذابیت محیط زندگی چه تغییری ایجاد میشود .

بنفش یکی از لحاظ روانشناسی یک رنگ منحصر بفرد است که هیچ رنگی خاصیت این را برای ما داشته باشد.این رنگ در میان خانم ها و هم برای آقایان طرافداران خود را دارد .

رنگ زرد با بنفش در تضاد کامل قرار میگیرد و در کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ میتوتند نور و روشنایی را به محیط بدهد و آرامشی بی نظیر و خاص ایجاد کند .

دکوراسیون قرمز

رنگی بسیار پر انرژی و گرم است و حس داغی و حرارت را منتقل میکند استفاده بیش از حد آن موجب متشنج شدن محیط میشود بنا براین بهتر است همراه با رنگ های خنثی مثل سفید مشکی و طوسی قرار گیرد تا گرمای دلچسب و مطلوبی داشته باشد .

دکوراسیون قرمز در رستوران و اتاق غذا خوری منزل برای بر انگیختن اشتها بسیار کاربرد دارد اما در فضای نشیمن توصیه نمیود زیرا باعث به وجود آمدن تحرک و هیجان میشود که این موارد از خواستگاه های نشیمن محسوب نمیشوند همچنین استفاده از نور های مخفی قرمز رنگ میتواند اتاق خواب را از کسلی خارج سازد و آرامش مطلوبی را به آن القا کند .

ترکیب رنگ سفید با قرمز از ایده آل ترین ترکیب های قرمز است زیرا ظرافت و لطافت رنگ سفید از تندی و و هیجان قرمز کاسته و تعادل مطلوبی ایجاد میکند.

دکوراسیون نارنجی

 

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/orange-color-bathroom-interior-picture.jpg

دکوراسیون زرد

 

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/Gold-and-yellow-interior-design.bmp

دکوراسیون آبی

 

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/40-Friendly-and-Fresh-Blue-Interior-Designs-11.jpg

دکوراسیون خنثی

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/beauty-white-kitchen-interior-design.jpg

 

برای سفارش بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی با شماره های:

09125754921-44274146 تماس حاصل فرمایید

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات