طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بهتر با اجرای دکوراسیون داخلی آشنا شویم

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 28 مرداد 1398 در ساعت 18 : 42 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شرکت بازسازی ساختمان و معماری هیرادانا با انجام پروژه های بیشماری در امور بازسازی ساختمان و تعمیرات ساختمان با تیمی از مهندسین مجرب و کارآزموده با رعایت تمامی استاندارد های فضایی و شهرداری و معماری در طی چند سال توانسته رقیبی جدی برای شرکت های معماری دیگر باشد .

هر ساختمان و هر خانه از عناصر مختلف معماری مانند سقف ، دیوارها ، کفسازی  ، اجرای کابینتها و دکورهای چوبی و ... تشکیل شده است و تمام این عناصر تنها در صورتی زیبایی و دوام بالایی خواهند داشت که به شکلی درست و حرفه ای اجرا و ساخته شوند ، شکرت دکوراسیون داخلی و بازسازی هیرادانا در امر اجرای بازسازی و تعمیرات ساختمانی در هر پروژه ای به دنبال استفاده حداکثری از بودجه و هزینه ها و بالاترین کیفیت و طول عمر است و زیبایی محیط و بازسازی و دکوراسیون داخلی را با حداکثر تطابق با طرح های دو بعدی و سه بعدی از قبل آماده شده است .

شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا به شکلی حرفه ای و کاملا تخصصی در امر اجرا و دانش بالا در جزییات و مصالح ، نیروی کار ، کیفیت عالی ، میزان بودجه و ... به برنامه ریزی دقیق و زمان بندی کاملی میرسد و تمام پروسه اجرا کاملا مطابق برنامه و زمان بندی پیش میرود .

یکی از موارد مهم در امر اجرا  و بازسازی و تعمیرات ساختمانی بحث هماهنگی پلان های سازه ای ، تاسیساتی و معماری است ، گروه معماری هیرادانا متشکل از تیم هایی مجرب در هر زمینه تخصصی این تضمین را به شما میدهد که در این مسئله به شکلی کاملا حرفه ای و هماهنگ شده عمل کرده و خروجی کار کاملا با استاندارهای لازم مطابقت دارد.

نظارت و مدیریت دقیق بر اجرای دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمانی از فاکتورهای بسیار مهم است که باعث تضمین رعایت استاندارها و دوام و زیبایی دکوراسیون داخلی میشود . لذا استفاده از یک مهندس ناظر که بر فرایند و روند اجرای دکوراسیون داخلی نظارت و مدیریت دقیقی داشته باشد تضمین کننده زیبایی و رعایت کلیه اصول معماری و دوام بالای محصولاتی میباشد از همین رو شرکت معماری هیرادانا از مهندسین مجرب و با دانش اجرایی بالا در بحث نظارت امور اجرایی بهره میگیرد . تا بهترین و با کیفیت ترین خروجی و بازسازی ساختمان را به شما تقدیم کند .

اهدافی که شرکت بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی هیرادانا در زمینه نظارت ساختمانی دنبال میکند :

  • بالا بردن کیفیت و دوام در طرح ها و پروژه های معماری
  • استفاده از تیمی کاملا باتجربه و متخصص در زمینه های خاص خودشان برای بالاتر بردن کیفیت و تخصصی تر کردن پروژه
  • پیشرفت پروژه کاملا مطابق با برنامه ریزی و زمان بندی های از پیش تعیین شده.
  • ایجاد جلسات و هماهنگی های لازم با تیم اجرایی در جهت بالابردن کیفیت
  • رسیدن کامل به اهداف از قبل تعیین شده
  • مطابقت کامل اجرا با طرح های سه بعدی و دوبعدی ارائه شده
  • استفاده از روش های بروز در دنیا و تکنولوژی مدرن

بازسازی ساختمان

با توجه به هزینه های بالای ساخت و ساز و تغییر مسکن در کشور امروزه بازسازی و تعمیرات ساختمان امری است که قابل چشم پوشی نیست و میتواند به تمام اقشار جامعه کمک بسزایی کند . گروه معماری هیرادانا با تجربه بالا در امور بازسازی و نوسازی ساختمان در ابعاد و متراژ های مختلف و با بودجه و هزینه های متغییر میتواند شما را در بازسازی و نوسازی ساختمان یاری کند و هدف ما ایجاد طرحی کاملا متناسب با بودجه شما و البته با حداکثر کیفیت و زیبایی و دوام بالا است .

در امر نوسازی ساختمان این مرحله قبل از دکوراسیون داخلی انجام میپذیرد و شامل مواردی همچون تخریب بخشهای تغییر یافته ، تغییرات پلان ، سقف و کناف است . در عمل نوسازی ساختمان تمام مواردی که مربوط به فضای داخلی و یا به اصطلاح نمای داخلی گفته میشود تعمیر و نوسازی میشود . در اصل شما با بازسازی منزلتان میتوانید خانه و یا محل کارتان را با توجه به سلیقه و نیازهای خود تغییر دهید . شرکت معماری هیرادانا با رعایت تمام مسائل مادی و حقوقی و حفظ منابع مالیتان شما را در نوسازی ساختمان و اجرای دکوراسیون داخلی یاری کند.

بازسازی ساختمان به روش های مختلفی انجام میشود که به طور کلی با  4 شاخه اصلی معرفی میشوند :

  1. بازسازی حفاظتی : در این روش کل ساختمان مورد مرمت و بازسازی کلی قرار میگیرد که در این روش نیازمند اطلاعات بالا از ساختمان و آنالیز دقیق و همچنین شناخت دقیق مصالح و جزییات ساختمانی است .
  2. بازسازی آناستیلوز : در این روش که مربوط به ساختمان های قدیمی و فرسوده است باید دقت فراوان و دانش بالایی داشت و نباید کمترین تغییری در بافت و معماری بنا ایجاد شود.
  3. بازسازی به روش پاکسازی : در این روش قسمت ها و بخش هایی که از بنا که در حال تخریب است و بر دیگر بخش ها تاثییرات منفی دارد حذف میکنیم و جزییات و تزیینات که از بین رفته را پاکسازی میکنیم .
  4. بازسازی تکمیلی : در این روش بازسازی قسمت هایی از ساختمان را که تخریب و یا در حال نابودی است را بازسازی و نوسازی میکنیم .
10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات