طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 25 دی 1398 در ساعت 10 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طراحی فضاهای تجاری و دکوراسیون تجاری اهمیت فوق العاده ای دارد . به این دلیل که باید زیبایی و دکوراسیون لوکس آنها ، مشتری ها را جذب و به سود دهی و فروش مغازه ها کمک کند . یکی از فضاهای تجاری ، کافی شاپ ها هستند . کافی شاپ ها از دو منظر اهمیت دارند . اولین مورد به دلیل ارائه خدمات غذایی و خوراکی و دوم به دلیل فضا و جوی که در کافی شاپ ها وجود دارد آن را به محیطی برای گذران اوقات فراغت افراد و تبادل و گفت و گو میان آنها در فضایی امن و آرام تبدیل کرده است . برای طراحی دکوراسیون داخلی یک کافی شاپ باید به نمای بیرونی و ویترین آن ، رنگ بندی و متریال های استفاده شده در فضا داخلی ، نورپردازی ، سیرکولاسیون و دسترسی ها به مبلمان و خدمات و عناصر داخل در محیط توجه شود تا فضایی جذاب و شیک را به وجود آوریم.

1 - ویترین و نمای بیرونی کافی شاپ

اولین عاملی که میتواند مشتری را ترغیب کند که به داخل کافی شاپ برود ، نمای بیرونی و فرم بنای آن است که تا چه حد جذب کننده و گیرا باشد .  در بعضی مواقع شرکت معماری و دکوراسیون داخلی به فکر نمایی خاص و منحصر به فرد برای نمای کافی شاپ میفتد ، اما در خیلی از موارد لازم نیست که حتما نمایی خاص و عجیب طراحی شود بلکه میتوان با طراحی فضایی ساده ولی جذاب این عامل ترغیب پذیر را به وجود آورد .

2 - دکوراسیون داخلی و اتمسفر کافی شاپ

بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ

بعد از ورود به داخل کافی شاپ دکوراسیون داخلی آنجا میتواند حس و حال خوشایند را برای حضور در محیط برای افراد به وجود آورد .  این دکوراسیون توسط رنگ ها ، متریال ها ، نورپردازی ، مبلمان و عناصر موجود در محیط به وجود می آید و در انتخاب آنها باید نهایت دقت را به خرج داد .

3 -سبک های طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه

بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ

  • سبک صنعتی

این سبک یکی از پرطرفدارترین سبک های طراحی کافی شاپ در جهان به شمار میرود. در این سبک فضاها از متریالهایی مانند آجر و بتن استفاده میکند ، لامپ های صنعتی و چراغ ها جلوه ای برجسته به فضا میدهند و تاسیسات و تهویه در سقف و در معرض دید هستند و این به خلق فضایی که افراد به آن اعتماد داشته باشند و رضایت آنها را جلب کند ، کمک میکند. رنگ های خنثی بهترین گزینه برای رنگ دیوار ها و سطوح و مبلمان هستند .

  • سبک وینتج

این سبک به کافی شاپ حالتی سنتی و قدیمی میدهد . حضور عناصر کلاسیک و اشیایی که حس نوستالژی را در افراد برانگیزد در این محیط حرف اول را میزند .  مصالح پر قدرت ظاهر میشوند و آجر و چوب گزینه های عالی برای به وجود آوردن این حس هستند .

  • سبک مدرن

در این سبک همه ی فضا آزاد و عملکردها در بهترین وجه خود اتفاق می افتند . رنگ ها میتوانند بهترین ابزار برای بیان این حالت باشند . هیچ محدودیتی برای انتخاب رنگ وجود ندارد و مجری دکوراسیون  با توجه به فرم و ویژگی های فضایی میتواند از رنگ های خنثی ، رنگ های شاد و گرم ، رنگ های ملایم و سرد و ترکیب این طیف ها در کنار هم استفاده کند . مبلمان نیز در راحت ترین حالت خود برای نشستن افراد طراحی شده اند و میتوان از صندلی ها و میزها و هم از کاناپه های راحتی برای جذاب کردن فضا با توجه به نیاز مشتری استفاده کرد .

  • سبک روستیک

این سبک به دلیل استفاده از چوب در طراحی دکوراسیون داخلی تجاری  و دیوار ها و کف فضا و هم چنین مبلمان موجود در کافی شاپ ، بسیار جذاب و ممتاز است . وجود چوب در محیط ، فضایی به شدت صمیمی ، گرم و پرانرژی را برای مراجعه کنندگان به آنجا به وجود می آورد .

بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ

4 - ایده های جذاب برای طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه

بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ

  • استفاده از شیشه های سرتاسری و پنجره در نمای کافی شاپ برای مشاهده منظره خیابان
  • تنوع در مبلمان از میز و صندلی های دو نفره تا چهار نفره گرفته تا کاناپه های راحتی برای دورهمی های دوستانه و صمیمی تر
  • خلاقیت در طراحی نورپردازی و لامپ ها و چراغ ها
  • استفاده از متن و گرافیک بر روی دیوار ها یا تابلو های قرار داده شده بر روی دیوار
  • طراحی کتابخانه های جذاب برای مطالعه افراد
  • ایجاد فضاهایی دنج برای خلوت های دو نفره و عاشقانه
10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات