طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی و طراحی داخلی اداری در ریودوژانیرو برزیل

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 3 مهر 1398 در ساعت 13 : 56 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

همانگونه که مطلع هستید امروزه در  بازسازی ساختمان استفاده از روش های نوین و خلاقانه در پروژه های معماری از مهم ترین ارکان طراحی این پروژه ها است . اتفاقی که در چندین سال اخیر در بخش دکوراسیون داخلی اداری افتاده است توجه بیشتر طراحان به مفاهیم محیط زیستی است و تلاش آنها در استفاده از روش هایی است که همگام با محیط زیست باشد و ادغام این فضا با فضاهای اداری است .

امروز در در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا قصد داریم یکی از این پروژه ها را به اتفاق هم بررسی کنیم . این دفتر در شهر ریودوژانیرو برزیل قرار دارد .

این دفتر به مساحت 1000 متر مربع و در سال 2018 ساخته شده است .

بازسازی و تعمیرات ساختمان

بازسازی و تعمیرات ساختمان دفتر جدید با هدف ایجاد یک دفتر خالص با فضای باغ است.

این مرکز که در آن 125 کارمند مشغول به کار هستند بر مبنای ارزش هایی مانند مبادله و یادگیری در فضایی سبک و راحت که بتواند با طبیعت دور و اطراف آن هم خوانی داشته باشد و از این طبیعت در فضای داخلی این دفتر استفاده شود ، طراحی شد .

با نگاهی به این دفتر با طیف وسیعی از متریال چوب و استفاده از رنگ های آبی و سبز مواجه خواهیم شد که دلیل این کار ، ایجاد حال و هوای این منطقه ساحلی و سر سبز در این دفتر بود . هم چنین رنگ برند این شرکت نیز به رنگ آبی است و این نماد را در فضای داخلی این دفتر برجسته میکند .

ایده های جذاب متنوع و زیادی در این دفتر وجود دارد . سیستم سقفی دال بتنی آن با حفره هایی که ایجاد میکند ضمن ایجاد فضایی برای کار گذاشتن سیستم روشنایی سقف در وسعتی بزرگ ، به زیاد به نظر رسیدن سقف این دفتر نیز کمک میکند .

یک قسمت پذیرایی در بدو ورود به دفتر قرار دارد تا مشتریان قبل از ورود به سالن اصلی در آنجا بنشینند و استراحت کنند تا برای دیدار با کارمندان به آنها مراجعه کنند .

اجرای دکوراسیون اداری

چندین اتاق جلسه در این دکوراسیون اداری در کنار این قسمت پذیرایی برای گفت و گو بین کارمندان و مشتریان با شکل و اندازه های مختلف وجود دارد . هم چنین با طراحی سیستم های درب کشویی برای این اتاق ها ، به آنها این اجازه را میدهد تا با تبدیل ساختار اتاق به سالن بزرگ ، انعطاف پذیری فضا کامل شود .

اما قلب این دفتر منطقه بزرگ سالن اداری آن است که به دلیل کفپوش چوبی و سقف سبز آن متمایز است با میز ها و صندلی هایی سفید که بصورت منظم در آن چیده شده اند .

یکی از مناطق جذاب این دفتر ، کافه ی این محیط است که چندین کارکرد دارد . با استفاده از درهایی کشویی میتوان آن را به مکانی برای غذاخوردن کارمندان تبدیل کرد و در طول روز به دلیل داشتن مبلمان انعطاف پذیر و متریال چوبی که در سقف و کف آن به کار رفته است ، این منطقه را به فضایی آرام و گرم برای زمان استراحت کارمندان و هم چنین یک اتاق جلسه بزرگ برای گفت و گو و تبادل نظر بین کارمندان تبدیل کرده است .

هم چنین در کنار دیوار این دفتر با ایجاد کمد های شخصی ساخته شده از چوب برای هر کارمند و محل هایی برای نشستن که با گلدان ها و آویز های گیاهی تزیین شده است ، فضایی راحت برای استراحت بین ساعات کاری کارمندان فراهم میشود و ایده ی جذاب برای این قسمت قرار دادن سطل هایی آب در جلوی محل های نشستن در این قسمت است که کارمندان میتوانند با قرار دادن پاهایشان در آب احساسی خوشایند و مطلوب را پیدا کنند .

طراحی دکوراسیون اداری

در گوشه و کنار این طراحی دکوراسیون اداری  با گلدان ها و سیستم های گیاهی مختلفی مواجه میشویم که حس تازگی و طراوت را در کل فضای داخلی پخش میکنند . هم چنین با وجود پنجره های بزرگ در اطراف این دفتر ضمن بهره مندی از نور طبیعی روز ، کارمندان میتوانند منظره سبز زیبای اطراف این دفتر را از پشت میزهای خود مشاهده کنند و ارتباط بصری بین فضای بیرون با داخل برقرار شود .

ایده های به کار برده شده در این دفتر به همین جا ختم نمیشود . غرفه هایی توری شکل در مناطق مختلف این دفتر فضاهایی برای کار با چاپگر ها ، جمع آوری زباله ها و کاغذ ها و همچنین غرفه های که در داخل آن کارمندان میتوانند بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران با تلفن صحبت کنند .

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات