طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی و دکوراسیون داخلی خانه شماره 19

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 28 مرداد 1398 در ساعت 18 : 30 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ما در شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا در پیرو شناخت و آشنایی بیشتر با آثار برجسته طراحی و معماری داخلی در سطح دنیا امروز در و در این مقاله سعی در بررسی و شناخت بیشتر با یک پروژه بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی در کالیفرنیا آمریکا که توسط شکرت معماری پاکروان طراحی و اجرا شده است داریم . این خانه که دارای سه طبقه میباشد به منظور بازسازی منزل  برای طبقات دوم و سوم به این شرکت سپرده شد . سبک و کانسپت طراحی که برای دکوراسیون داخلی این خانه در نظر گرفتند کاملا مدرن و مینیمال میباشد به همین منظور تمام ویژگی ها و شاخصه های این سبک های هنری در دکوراسیون داخلی در این خانه رعایت شده است و از پروژه های برتر در زمینه طراحی داخلی و بازسازی و تعمیرات ساختمان میباشد .

طبقه اول این خانه که در اصل بخش اصلی دکوراسیون داخلی میباشد از اهمیت خاصی برخوردار است تمامی اتاق خوابها ،آشپزخانه اصلی و نشمین فوق العاده در این طبقه جانمایی شده اند . از کوچکترین مسائلی که در طراحی و اجرای این دکوراسیون به آن توجه شده است درب های کشویی برای اتاق خواب ها است که فضای کمتری را به خود اختصاص میدهد و همچنین این پروژه را خاص و یونیک میکند . در کنار این درب های کشویی میتوان از پنجره های سرتاسری بزرگ در جداره شمالی خانه نام برد که نور طبیعی و یک دید منظر عالی را برای ساکنین ایجاد میکند . در زیر پنجره اصلی این خانه که در نشمین قرار دارد نوعی سکو طراحی شده است که علاوه بر اینکه میتوان از آن برای نشستن در کنار پنجره و استفاده حداکثری از دید منظر بهره برد میتوان از کمد های آن به شکلی کاملا کاربردی نهایت استفاده را کرد .

با این وجود نقطه عطف در طراحی و اجرای این بازسازی منزل نشمین این خانه است که کاملا با چوب های گرم طراحی و اجرا شده است و دقیقا در مرکز هال خانه قرار دارد این محورت و شاخص بودن و جداسازی با چوب های گرم در این بخش از خانه زیبایی و جذابیتی مثال زدنی را به دکوراسیون داخلی خانه ما بخشیده است ، همچنین نوع طراحی و بازسازی کاملا مرتب با طراحی های مینیمال و مردن هستند و از شاخصه های اصلی آنها تخطی نیمکنند . در ابتدای این فضای محوری چوبی یک کمد دیواری کاملا مدرن و زیبا با همان چوب های اصلی طراحش شده است . و در انتهای این فضای نشمین میرسیم به جزیره آشپزخانه که با چوب های اصلی طراحی شده است و در ادامه روند این بخش از خانه طراحی سقف آن به شکلی زیبا صورت گرفته است . اشاره باید داشته باشیم که کف و سقف این بخش از نشیمن که نقطه عطف طراحی است با همین چوب ها اجرا شده اند . حال میرسیم به طراحی و اجرای سقف این بخش از خانه که قسمت هایی از آن به شکل نورگیرهای سقفی طراحی شده است تا بتوان از نور طبیعی و یک دید به آسمان فوق العاده در این بخش از خانه استفاده کرد .

طراحی و  اجرای کابینت آشپزخانه  هم کاملا منطبق با سبک مدرن و در هارمونی با دیگر بخش های خانه میباشد ، استفاده از کابینت های سفید و براق که هارمونی کلی دکوراسیون داخلی خانه را حفظ میکنند و بیشتر لوازم الکترونیکی که میتوان آنها را در پشت کابینت ها مخفی کرد ، کاملا پنهان شده اند تا یک آشپزخانه شیک و مدرن بدون هیچ قطع شدگی بصری ایجاد شود . در کنار و ادامه آشپزخانه فضای ناهارخوری کاملا ساده و مینیمال طراحی شده است که البته یک بخش بیرون آمده در پلان با سه طرف پنجره جذابیتی وصف ناپذیر را به این خانه داده است .

در انتهای این مقاله خالی از لطف نیست که اشاراتی به راه پله بسیار زیبا با پله های چوبی و البته دکوراسیون اتاق خواب ها که با کنتراست بینظیری طراحی شده اند و در انها از رنگ های سرمه ای و آبی تیره استفاده شده است داشته باشیم .

 

10 / 10
از 5 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات