طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی و دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 29 دی 1398 در ساعت 9 : 54 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ما در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا قصد داریم پروژه هایی که در جهان معماری با طراحی های خود در بازسازی ساختمان و بازسازی منزل باعث ایجاد فضایی مناسب برای افراد شده اند را بررسی کنیم و جنبه های برتری و ویژگی های خاص آنها را معرفی کنیم. در این مقاله یک پروژه طراحی دکوراسیون داخلی خانه ای در سیدنی استرالیا را بررسی خواهیم کرد که این پروژه به این دلیل حائز اهمیت است که در فضای 40 متری، معمار توانسته است از تمام فضاها به خوبی استفاده کند و ایده های درخشان خود را در این پروژه به کار ببندد و منزلی مناسب را ایجاد کند. این خانه یکی از برترین پروژه ها در سال 2016 در کشور استرالیا بوده است. بازسازی ساختمان این آپارتمان با طرحی جسورانه و ظریف توانسته است فضایی مناسب برای سکونت افراد مجرد را به وجود آورد .

1 - سادگی و عملکرد

بازسازی و دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک

بازسازی منزل این آپارتمان در نهایت سادگی توانسته است عملکردهای فضایی را در خود جای دهد بدون این که بخواهد طراحی خاصی را انجام دهد . خاص بودن طراحی دکوراسیون این خانه به بهبود عملکرد ها و کارایی ها پس از تعمیرات ساختمان بر میگردد و به افراد اجازه میدهد تا این محیط را کشف کنند و در آن به آرامش برسند .

2 - قسمت های مختلف آپارتمان

این آپارتمان با طراحی فضای خواب ، آشپزخانه و سرویس توانسته است تمام نیاز های ساکنین را پاسخ دهد .

ایده های جذاب معمار استفاده حداکثری از فضا بوده است .

  • اتاق خواب

بازسازی و دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک

در اتاق خواب این آپارتمان مجری دکوراسیون داخلی با طراحی یک حجم دو منظوره توانسته است در نمای روبروی در ورودی ، کمدها و محل های ذخیره و نگهداری وسایل را تعبیه کند و برای حفظ حریم شخصی با یک انحنای جالب ، تخت خواب را در پشت این حجم و به دور از چشم قرار دهد . در این قسمت نیز با طراحی قفسه هایی فضایی برای قرار دادن کتاب ها و دیگر اشیا و وسایل ایجاد شده است . این حجم چوبی توانسته است به خوبی با کفپوش های چوبی خانه که جنسی متفاوت با آن دارد و سطوح سفید رنگ خانه ترکیب شود و هارمونی فضایی را در این متراژ کوچک ایجاد کند . در روبروی تخت و در جلوی پنجره که نور این قسمت را تامین میکند با حضور یک میز و یک صندلی که هم تراز با کف پنجره است ، فضای کار و مطالعه افراد را به وجود آمده است .

  • آشپزخانه

بازسازی و دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک

قسمت مهم دیگر خانه ، طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه است . با در اختیار داشتن فضایی محدود معمار به خوبی توانسته است عملکردهای مهم آشپزخانه مانند کابینت ها ، گاز ، سینک ظرفشویی و ماشین لباس شویی را در آنجا طراحی کند. همچنین با طراحی یک پیشخوان منحنی شکل فضای غذاخوری را به وجود آورده است . کفپوشی که از چوب طبیعی کاج تهیه شده است با پیشخوان و کابینت های چوبی در کنار پنجره ای بزرگ که یک وجه دیوار آشپزخانه را شکل میدهد ، فضایی به شدت گرم و دنج را در خانه به وجود آورده است . رنگ سفید نیز برای روشن کردن و درخشان تر کردن فضا برای دیوار های آشپزخانه انتخاب شده است .

3 - رنگ سفید ، چوب و نور خورشید

بازسازی و دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک

برای چنین محیط کوچکی انتخاب رنگ و متریال بسیار مهم است . شرکت معماری و طراحی داخلی با انتخاب درست رنگ سفید و متریال چوب توانسته است به بالا بردن کیفیت فضایی در این آپارتمان کمک کند . معمار خانه معتقد است که حضور نور طبیعی خورشید برای آپارتمان های کوچک کمک زیادی برای بزرگ به نظر رسیدن خانه و زیبایی آن میکند و با طراحی پنجره های بزرگ در قسمت اتاق خواب و آشپزخانه ، تمام فضاها را از نور طبیعی خورشید بهره مند کرده است .

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات