طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی و دکوراسیون اداری دفتری در هنگ کنگ

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 28 مرداد 1398 در ساعت 18 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

همانطور که میدانیم بازسازی و دکوراسیون داخلی اداری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد ، در دنیای پر رقابت امروز پرستیژ و شخصیت برند و کسب و کار شما میتواند تاثیر بسزایی در جلب نظر مشتریان شما داشته باشد که یکی از این المان هایی که میتواند برای برند سازی و تاثیرگذاری بر مشتریان شما بسیار مثمر ثمر باشد طراحی و بازسازی دقیق و جذاب دکوراسیون داخلی اداری دفتر کار شما میباشد . به همین دلیل است که ما در شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا سعی بر این داریم که پروژه های برتر در زمینه های تعمیرات ساختمان و دکوراسیون داخلی اداری و همچنین بازسازی منزل را بررسی کنیم و بیشتر با نوع طراحی و اجرای مدرن در کشور های توسعه یافته آشنا شویم تا بتوانیم خدماتی نو و عالی را برای شما فراهم کنیم  . در همین راستا در این مقاله به پروژه بازسازی ساختمان اداری در هنگ کنگ میپردازیم که به دلیل سبک خاص طراحی و نوع ترکیب رنگی عالی که برای بخش های مختلف و همچنین المان واحدی که برای طراحی انتخاب نموده اند و آن را شاخص و به نمادی از شرکت تبدیل کرده اند مورد توجه سایت ها و منتقدان برجسته طراحی داخلی و معماری شده است و بسیاری به توضیح و تفسیر این دکوراسیون دفتر اداری پرداخته اند .

حال اگر بخواهیم به توضیح بخش خای مختلف این دفتر اداری بپردازیم باید در ابتدا سبیک و کانسپت طراحی را بررسی کنیم که دید بهتری از پروژه را داشته باشیم . سبک و کانسپتی که برای این پروژه در نظر گرفته شده است کاملا مدرن میباشد البته کانسپت طراحی کوبیک به مانند دیگر دکوراسیون های مدرن نمیباشد بلکه  این فرم دایره است که به عنوان کانسپت اصلی طراحی درنظر گرفته شده است . این پروژه دارای 460 مترمربع فضا میباشد که طراحی به خوبی توانسته است که جانمایی مناسبی را برای بخش های مختلف ایجاد کند . البته بر خلاف دکوراسیون های اداری مدرن پلان این دفتر به صورت آزاد طراحی نشده است و بخش های مختلف کاملا از هم با پارتیشن های سلب و یا شیشه ای از هم جدا میشوند . ولی فضای کار اصلی اسن مجموعه دارای متراژ بالایی میباشد و توانسته است که با طراحی عالی تعداد زیادی از کارمند را بدون اینکه از استانداردهای فضایی کم کند جانمایی نماید .

همانطور که گفتیم کانسپت اصلی طراحی این دکوراسیون اداری دایره میباشد که از فرم پنجره های بزرگ دایره ای شکل شروع میشود و به دکوراسیون داخلی بخش های مختلف راه پیدا میکند . پنجره های  دایره ای شکل علاوه بر وسعط دید بسیار مناسبی که دارند زیبایی خاص و منحصر به فردی را به داخلی فضا میکشانند و دکوراسیون داخلی را خاص و یونیک میکنند . بین این پنجره های دایره ای میز های کار به صورت ردیفی قرار میگیرند که در انتهای آنها یک دایره بزرگ صورتی قرار گرفته است که باعث بسته شدن میزهای کار میشود و همین مورد است که تبدیل به نقطه عطف طراحی اداری میشود و همچنین میتواند به خوبی فضای نیمه خصوصی را برای کارمندان ایجاد نماید تا بتوانند بهتر بر روی کار خود تمرکز نمایند . در اصل اگه به نمای دیوار اصلی این فضا نگاهی داشته باشیم دایره ها در امتداد هم قرار میگیرند و نمایی عالی را پدید می اورند البته نباید از فلاور باکس های ردیفی در بین میز های کار قافل شویم که علاوه بر طراوت و زیبایی بخشیدن به فضا کمک بسزایی در روحیه و حس مثبت در کارمندان دارند .

از جمله بخش هایی که باید در مورد آن هم صحبت کنیم فضای استراحت میباشد طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه با ورقه های آبی رنگ و نمیکت های فیلی نمونه ای عالی از یک طراحی و اجرای مینیمال برای فضاهای استراحت دکوراسیون های اداری میباشد . ولی بخشی که نیازمند بحث بیشتری دارد فضای ورودی و کانتر منشی میباشد که کاملا در یک باکس آبی رنگ طراحی شده است و ما را یاد باجه های فروش بلیط سینمایی قدیمی می اندازد ترکیب رنگ ابی را دیگر بخش های این دفتر اداری به طوری خاص و حرفه ای انجام شده است و هیچ تضاد نابجایی در ان دیده نمیشود . همچنین یک اینه آبی رنگ دایره ای در ورودی نصب شده است که به نوعی خبر از کانسپت و پرستیژ اصلی شرکت و برند را میدهد .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات