طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی منزل و آپارتمان های دوبلکس

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 7 اسفند 1398 در ساعت 10 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در ادامه مقالات که ما در شرکت بازسازی ساختمان  هیرادانا برای شما آماده کرده ایم امروز می خواهیم به بررسی و جزئیات دکوراسیون داخلی برای آپارتمان ها و منازل دوبلکس بپردازیم  و آنها را با هم بررسی کنیم که برای رسیدن به یک بازسازی ساختمان  مناسب و لوکس باید چه ویژگی ها و جزئیاتی را در طراحی و اجرا رعایت کنیم تا علاوه بر کارایی و عملکرد حداکثری ، زیبایی و جذابیت را هم به فضای دکوراسیون داخلی خانه خود القا کنیم . از همین امروز یک پروژه برتر را که فضای دوبلکس دارد را برای شما در نظر گرفتیم که معمار ان توانسته است با انتخاب سبک مدرن و مینیمال زیبایی خاصی را به فضاهای داخلی خانه ببخشید همچنین تنوع بخش های این خانه به ما کمک می‌کند تا با  فضاهای مختلف و طراحی داخلی آنها آشنا شویم و هارمونی که بین آنها برقرار شده و تفاوتهایی که دارند را بررسی کنیم .

سبک طراحی دکوراسیون داخلی

یکی از مهمترین موارد در بازسازی منزل تعیین نوع سبک و کانسپت طراحی دکوراسیون داخلی می باشد در همین راستا معمار توانسته است با انتخاب نوع سبک مدرن و مینیمال طراحی خود را پیش ببرد و با استفاده از اصول و قواعد این سبک ها کلیات بازسازی ساختمان را  انجام دهد ، استفاده از متریال های قالب چوب ، ورقه های سفید  و قسمت هایی از بتن و سنگ کلیات متریال های ما را می سازند و طراح داخلی توانسته است با انتخاب درست و به جا از حجم های هریک از این متریال ها به یک دکوراسیون لوکس و زیبا برسد .

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه و نشیمن

اگر دقت داشته باشید متوجه می شوید که در بیشتر آپارتمان های دوبلکس فضاهای عمومی مانند آشپزخانه ، نشیمن و ناهارخوری در طبقات پایین قرار می‌گیرد و فضاهای خصوصی مانند اتاق کار و اتاق های خواب در طبقات بالاتر جانمایی میشوند و در همین پروژه هم معمار توانسته است با چیدمان مناسب فضای آشپزخانه و فضاهای نشیمن و دکور تلویزیون در طبقات پایینی فضاهای خصوصی و عمومی را از هم جدا نمایید .

بازسازی منزل و آپارتمان های دوبلکس

طراحی دکوراسیون آشپزخانه کاملا به صورت خطی می باشد که با یک کانتر و جزیره در مرکز خود از بقیه فضای ناهارخوری و نشیمن جدا می شود کابینت های سرتاسری تا به سقف زیبایی خاصی را به این  آشپزخانه بخشیده اند همچنین جذابیتی که در این آشپزخانه وجود دارد مربوط به قسمت که برای سینک میباشد کمی از دیگر کابینتهای جدا شده است و بیرون آمدگی دارد و همچنین رنگ متفاوتی را هم نسبت به دیگر کابینت ها دارد . همچنین استفاده از سنگهای اسلب مرمر برای جزیره در کنار قسمتی که از ورقه های مشکی تشکیل شده است و بخش صبحانه خوری را تعریف میکند فرمی جذاب و مدرن را به فضای آشپزخانه بخشیده است .

بازسازی منزل و آپارتمان های دوبلکس

حال باید بپردازیم به طراحی داخلی  فضای نشیمن و طراحی دکور تلویزیون که با فرمی مدرن و با استفاده از شلف ها و ورقه های چوبی طراحی و اجرا شده است ، فرمی کاملاً مدرن که در مرکز آن از یک سنگ اسلب استفاده شده است که تلویزیون بر روی آن قرار می گیرد . و فضای مینیمال و لوکس فضای هال و پذیرایی را تعریف میکند .

طراحی دکوراسیون راه پله آپارتمان دوبلکس

بازسازی منزل و آپارتمان های دوبلکس

وقتی از طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان ها و ویلاهای صحبت می‌کنیم که دوبلکس هستند یکی از بخش‌هایی که از اهمیت بالایی در طراحی داخلی برخوردار میباشند راه پله‌هایی هستند که فضا ها و بخش های عمومی و خصوصی را به هم متصل می کند . در این پروژه معمار توانسته است با استفاده از چوب کاملاً این بخش را از دیگر بخش‌های خانه جدا کند و نقطه عطفی در طراحی دکوراسیون داخلی ایجاد نمایند ، راه پله کامل چوبی که در مرکز ساختمان قرار گرفته است و فضاهای خصوصی و عمومی را از به هم متصل می کند و دارای شخصیت و پرستیژی متفاوت از دیگر بخش های خانه میباشد .

طراحی دکوراسیون اتاق خواب و کار

بازسازی منزل و آپارتمان های دوبلکس

همانطور که گفتیم یکی از ویژگی‌های ساختمان های دوبلکس تنوع فضایی و بخش های متفاوتی است که می توانیم در طراحی دکوراسیون داخلی آنها داشته باشد یک از این بخش ها و فضاها اتاق کار و اتاق خواب های مستر بزرگ می باشد که در این پروژه معمار توانسته است با طراحی دکوراسیون متفاوت ولی دارای هارمونی تفاوت‌های بسزایی را در طراحی اتاق کار با فضاهای عمومی ایجاد کند . استفاده از ورقه های چوبی تیره در کنار رنگ های خنثی به یک کنتراست بصری مناسب بین فضاهای عمومی و خصوصی برسد ولی فرمی که انتخاب کرده است و کانسپت طراحی کاملا دارای هارمونی با دیگر بخش ها میباشد که از اصول یک دکوراسیون معمارنه میباشد .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات