طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی منزل با مدرن با چوب

بازگشت به لیست مقالات » | جمعه 23 اسفند 1398 در ساعت 11 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

از اواخر قرن 18 ، عمدتا ساختمانها توسعه یافتند. به خصوص ویلاها ، معمار دانمارکی ، فردریک هانسن که این خانه توسط او ساخته شده است ، این بلوار را شکل می دهد. در طول قرن 19 ، خیابان تبدیل به یک محله مسکونی شد.یک بنای جدید به این میراث منتقل شده است. طبقه بالای بازسازی منزل ، که تقریبا توسط دفاتر اسناد رسمی و شرکت های حمل و نقل حذف شده بود ، باید یک بیان امروزی را بدست آورد. کاربری مسکونی در طبقه سوم و چهارم با کاربری اداری در طبقه دوم تکمیل می شود. سطح ورودی برای گردش فنی و ترافیک ، پارکینگ و اتاقی برای جدا کردن بازی ارائه می دهد. به عنوان مرجع زیباترین خانه در بلوار ساخته شده است. در مقابل این پیش زمینه ، ساختمان جدید نیز با اعتماد به نفس ظاهر شده است. ، هانسن فاصله با همسایگان را برای خانه خود ترجیح می دهد ، در طرح جدید از طریق ضربات شیشه ای به سمت ساختمانهای تاریخی استفاده کرده است.

سیرکولاسیون داخلی

بازسازی منزل با مدرن با چوب

در نتیجه این تلاش ، طراحی یک کارکرد توسط کلیه احزاب به تصویب رسید و اجازه ساخت 770 متر مربع به جای 350 متر مربع ، به تصویب رسید. یک بنای سنگ تراشی یکپارچه و دارای یک نمای بتونی پشتیبان در کنار خیابان ، با اسلب بتونی و یک پایه آسانسور مهاربندی ، بدون زیرزمین بازسازی و دکوراسیون شده است.

آپارتمان 4طبقه که طبقه 4 آن طراحی داخلی را به همراه داشته است.یک فضای اصلی به عنوان آشپزخانه دارد که علاوه بر چیدمان آشپزخانه محیطی صمیمی برای دورهمی خانوادگی شده است.

 مسیر فرار اصلی از طریق پلکان برای چهار طبقه ساخته شده و مسیر دوم را از طریق یک سطح شیب دار طی می کند. طراحی منظر برای شهرک سازی جدید با نیاز آتش نشانی و امکانات پارکینگ مشخص می شود. در انتهای عقب نقشه 3 نقطه پارکینگ در امتداد نمای شمالی قرار گرفته است که رمپ اضطراری در آن واقع شده است.جاده پیاده روی از طریق یک سطح شیب دار به سمت پارکینگ منتهی می شود که یک متر از آن بالاتر است

جزئیات طراحی

بازسازی منزل با مدرن با چوب

برای لعابهای در مقیاس بزرگ ، دهانه های برش با عناصر پنجره طراحی دکوراسیون داخلی شده اند.. تراسها از طریق درهای کشویی شیشه ای قابل دسترسی است. پروفیل ها با روکش برنز پودری پوشیده شده اند.

پله ها و دیواره های نگهدارنده ساخته شده از کورتن باعث اختلاف میان قد می شود و راه حرکتی را از چمنزارها و درختچه هایی باریک جدا می کند. پوشش کف شامل تخته سنگهای سنگ فرش شده به اندازه بزرگ است که مطابق با نمای ساختمان میباشد که در محوطه زمین ها با اتصالات چمن پوشانده شده است. سنگ فرش های سنگی ماسه سنگ در قسمت ورودی بین ارتفاعات مختلف اجرا شده اند.

علاوه بر درختان قدیمی در باغهای همجوار ، یک راش بزرگ به درخواست مشتری کاشته شد که از همان ابتدا حفظ حریم خصوصی و چشم نواز چشمگیر را ارائه می دهد. عصرها ، چراغ های دیواری فرو رفته در ارتفاع کم و یک لکه شکاف زمین در زیر راش برای روشنایی لطیف باغ مشخص است.

برای تراس ها و فضاهای باز سنگی از  سنگ طبیعی انتخاب شده است که از نظر ظاهری دارای دکوراسیون لوکس است و  در طبقه همکف و داخل خانه قرار دارد. دیوار شیشه ای دوش سطح کف را از هم جدا می کند. عناصر شیشه ای با سنگ مات ، نیاز اتاق مرطوب را با یک فضای راحت ترکیب می کند. چیدمان حمام اصلی برای شستشو ، دوش گرفتن و استحمام در فضای سبز به فضای سبز طراحی شده است.

حمام میهمان یک موزائیک شیشه ای را بر روی دیوارها و کف آن متناسب با رنگ چوب دریافت می کند. اتاق خواب اصلی دارای سطح دیوار پارچه است. در مقابل مکانهای خواب آور بیشتر ، فضای بزرگ فضای اصلی اتاق است که هم در تراس جلو به حیاط سبز و هم در استودیو لعابدار به بندر هدایت می شود

بازسازی منزل با مدرن با چوب

10 / 10
از 4 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات