طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی ساختمان پایدار

بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 29 اسفند 1398 در ساعت 12 : 57 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

معماری پایدار به عنوان یکی از نوین ترین روش های رشد و ارتقا بر اساس ویژگی های اقلیمی است. معماری پایدار راه حلی اقتصادی برای کنترل و رشد محیط زیست با ساخت و ساز می باشد. این سبک سال های زیادی است که در دنیا از فلسفه و روش های اجرایی مدرن برخوردار می باشد. در طراحی این خانه ی جنگلی بدون صدمه زدن به طبیعت  به شکلی بازسازی ساختمان شده است تا  بیشترین نور روز را داشته باشد که این هدف با به کار بردن پنجره های بسیار در خانه محقق شده است.

طراحی خانه

بازسازی ساختمان پایدار

داشتن خانه ای که حس آدم را خوب کند و حس آرامش را به آدمی منتقل کند مستلزم طراحی درست و زیبا میباشد. این خانه برای هماهنگی با چشم اندازهای سرسبز خود ساخته شده است ، خانه ای در بالای کوه و درمیان درخت های زیایی که خانه را محاصره کرده اند. بازسازی منزل  این ساختمان برای یک باغبان کارشناسی ارشد ، که از هر فرصتی برای ترسیم منظره در باغ های اطراف و تپه های عظیم ولی در عین حال زیبا استفاده کند ، ضمن اینکه فضایی گرم و راحت را برای خانواده چند نسل ایجاد می کند.

دکوراسیون داخلی خانه های چوبی چرمی یادآور یک ساختار مزرعه یا حتی یک گلخانه است که دارای لعاب های ریز و درشت آن و پنجره های بلند در هر انتهای خانه را با نور پر می کند. باغهایی که با همکاری گیاهخواری برجسته ، دن هینکلی طراحی شده اند ، از هر اتاق قابل رویت هستند و دیوارهای پنجره ای در فضای نشیمن به باغچه اجازه می دهند تا بخشی از خانه شود. یک سقف سبز تأکید خانه را بر ادغام در محیط طبیعی آن ادامه می دهد.

دنباله ورود بازدید کنندگان را به سمت درب جلو می گذارد که از طریق اتاق نشیمن به یک سالن زیبا و طولانی باز می شود و به سمت نمای کوه های حاشیه ای فراتر ازیک راهرو طولانی گالری ، فضاهای اتاق خواب خصوصی را از فضاهای مسکونی "عمومی" جدا می کند و آثار هنری صاحبان را به نمایش می گذارد.

جزئیات طراحی

بازسازی ساختمان پایدار

طراحی داخلی با کارهای سفارشی طراحی شده برای نمایش مجموعه ای غنی از چینی آسیایی و همچنین با نقاشی دستی توسط لئو آدامز در اتاق ناهارخوری به مناطق اصلی زندگی منتقل می شود. مصالح داخلی شامل بافت خاکی و باغهای خارج از منزل ، از جمله دیوارهای سرو و کفهای بافته شده باشد که مکمل صاحبان مبلمان عتیقه و معاصر از جمله میز قهوه است که توسط جیم اولسون طراحی شده است. در معرض سقف های چوبی در حجم اصلی ، حس پالایش روستایی به وجود می آید که با شومینه سنگی که از تخته و اتاق نشیمن جدا می شود ، تکمیل می شود. اماکن و استخرهای روباز که به راحتی در دسترس هستند ، فضاهای بیشماری را برای اجتماعات خانوادگی بافته شده در محیط سرسبز فراهم می کند.

برای طراحی داخلی منزل  از ظروف سنتی در بوفه های تزئینی استفاده شده است و جلوه ای سنتی را به خانه القا میکند. شومینه از جنس سنگی که در وسط سالن اصلی خانه دیده میشود ،حائل بین دو فضای نشیمن و قسمت خصوصی برا مطالعه شده است.در فضای نشیمن یک پیانو در کنار مبلمان راحتی قرار گرفته است.و همین طراحی دکوراسیون داخلی و جانمائی وسایل این امکان را به صاحبان خانه میدهد که دور همدیگر جمع شوند.گرمی در خانه توسط انتخاب نوع رنگ و ترکیب چوب و شیشه را میتوان به راحتی حس کرد.پنجره های سرتاسری این امکان را می دهد که همه درختان و حیاط را بتوان راحت مشاهده کرد. استفاده از سقف شیبدار جهت بارش های زیاد فصلی میباشد.

بازسازی ساختمان پایدار

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات