طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی ساختمان و ایده های جذاب رنگ مشکی

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 9 ارديبهشت 1399 در ساعت 16 : 45 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

هنگام انتخاب رنگ در بازسازی ساختمان رنگ سیاه رنگی است که شاید اصلاً به آن فکر نکنیم و همیشه این تصور در ذهن افراد وجود دارد که رنگ سیاه باعث دلگیر و تاریک شدن فضا شده و هیچ جذابیتی ندارد و در واقع این رنگ زیاد در طراحی داخلی پرکاربرد نمی باشد و دلیل آن هم این است که آشنایی  کافی از نحوه استفاده صحیح از این رنگ را طراحی داخلی نداریم در واقع این  تصور اشتباه است و بسیاری از متخصصان بر این باورند که حداقل باید  یک اکسسوری یا وسیله به رنگ مشکی در هر اتاقی وجود داشته باشد. در واقع این رنگ با تاثیر زیادی که در فضای یک اتاق می گذارد ظرافتی  زیبا  به وجود می اورد. شما می توانید از رنگ سیاه برای طراحی داخلی  تمام اتاق ها و تقریباً در همه سبک های دکوراسیون داخلی استفاده کنید. این رنگ  به دلیل تیرگی که در یک فضا ایجاد می کند باعث می شود که سایر فرم ها و رنگ هایی که در اطراف آن قرار دارند برجسته تر دیده شوند و بیشتر جلوه کنند. سیاه رنگی  برای استراحت دادن به چشم می باشد بنابراین پیشنهاد می شود که در فضای داخلی تان مقداری از این رنگ استفاده کنید.

  • ایجاد فضایی لوکس و مجلل

    بازسازی ساختمان و ایده های جذاب رنگ مشکی

اگر فضای داخلی خانه یا اتاق نشیمن شما بزرگ است می توانید تمام مبلمان تان را مشکی  انتخاب کنید به عنوان مثال مبل ها ،پرده ها و... مشکی و سپس از رنگ‌ های درخشان  مانند نقره ای و طلایی در دیگر اجزا استفاده کرده و  فضای مجلل و باشکوه را برای خود ایجاد کنید نکته مهم در طراحی چنین دکوراسیونهایی این است اگر شما از مبلمان  تمام مشکی استفاده می کنید حتماً  سایر سطوح مانند کف پوش ها و دیوارها را از رنگ های روشن استفاده کنید.

  • طراحی آشپزخانه رنگ سیاه

    بازسازی ساختمان و ایده های جذاب رنگ مشکی

می ‌توانید از ترکیب رنگ سیاه با سایر رنگها در آشپزخانه لوکس برای خود طراحی کنید.

 یکی از روش هایی که می توان با استفاده از آن رنگ سیاه استفاده کرد اما فضا کوچک و دلگیر به نظر نرسید و فضا دلباز تر جلوه کند این است که از کابینت آشپزخانه ردیف بالا استفاده نکنید اگر  از این ترفند برای بزرگ جلوه دادن آشپزخانه استفاده می کنید دیگر نیازی نیست که دیوار را به رنگ سفید درآوریم یعنی برای طراحی جسورانه یک آشپزخانه لوکس می توانید از  رنگ مشکی برای دیوارها استفاده کنید به دلیل اینکه  روی دیوارها کابینت آشپزخانه نصب نشده است این رنگ به هیچ وجه باعث دلگیر شدن فضای آشپزخانه شما نمی شود.

  •  استفاده از رنگ مشکی در طراحی سرویس بهداشتی

    بازسازی ساختمان و ایده های جذاب رنگ مشکی

اکثرا به دلیل اینکه سرویس بهداشتی یک فضای کوچک و بسته است در طراحی دکوراسیون داخلی آن از رنگ های روشن استفاده می ‌کنند اما با به کارگیری یک رنگ تیره مثل  سیاه می‌ توانیم ظاهری خاص و زیبا به این فَضا ببخشید شما می توانید یکی از دیوارها یا روشویی را به رنگ سیاه انتخاب کنید و بقیه دیوارها را به رنگ روشن درآورید بدون شک شما یک فضای متفاوت خاص و زیبا را به وجود خواهید آورد و هیچ گاه از این انتخاب پشیمان نخواهید شد.

  • طراحی داخلی اتاق خواب با استفاده از رنگ سیاه

    بازسازی ساختمان و ایده های جذاب رنگ مشکی

برای این بخش پیشنهاد می شود فقط یک نقطه کانونی را در اتاق خواب با استفاده از این رنگ انتخاب کنید به عنوان مثال تخت خواب در اتاق خواب عنصری مهم می باشد که می توان به نقطه کانونی در طراحی داخلی این فضا تبدیل شود هنگام ورود به این فضا  این نقطه کانونی تمام توجه را به خود جلب خواهد کرد.

  •  دیوار پشت تلوزیون

    بازسازی ساختمان و ایده های جذاب رنگ مشکی

در  چیدمان  بسیاری از خانه ها تلویزیون در مرکز دکوراسیون و بازسازی منزل قرار دارد و معمولاً هم دیواری که  تلویزیون را در مقابل آن قرار می دهند خالی می ماند در صورتی که وقتی یک دیوار به عنوان نقطه کانونی منزل شما انتخاب می‌شود باید از آن به درستی استفاده کنیم مثلاً اگر به جز تلوزیون هیچ  وسایل دکوری دیگری در دیوار نصب نکرده اید می توانید آن دیوار را به رنگ سیاه در آورید یا از طرح های جذاب این رنگ برای دیوار پشت تلویزیون استفاده کنید.

  • ترکیب رنگ مشکی و طلایی

    بازسازی ساختمان و ایده های جذاب رنگ مشکی

یکی از رنگ هایی که می تواند با رنگ مشکی ترکیب شود و ظاهری  فوق العاده زیبا و یک دکوراسیون لوکس برای ما ایجاد کند رنگ طلایی می باشد این رنگ در قلب سیاهی درخششی فوق العاده جذاب و زیبا ایجاد می کند و در هر فضایی که قرار گیرد آن فضا را مجلل و لوکس تر میکند شما از این ترکیب زیبا حتی در طراحی داخلی سرویس بهداشتی هم میتوانید استفاده کنید زیرا در این فضا نیازی نیست که  رنگ های دیگر به کار ببرید و تنها ترکیب این دو رنگ می ‌تواند فضای زیبایی را برای شما به وجود آورد علاوه بر آن از این ترکیب در سایر فضاهای خانه نیز می توانید استفاده کنید.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات