طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی ساختمان لوکس با چوب و رنگ آبی

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 28 دی 1398 در ساعت 14 : 35 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

هدف ما در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا معرفی برجسته ترین و بهترین آثار معماری در گوشه و کنار جهان است و امروز در ادامه روند مجموعه مقالات مربوط به طراحی دکوراسیون داخلی  و  تعمیرات ساختمان   قصد داریم یکی از پروژه های مربوط به طراحی خانه ای در کشور آفریقای جنوبی را برای شما معرفی کنیم . این خانه ی 250 متری در دو طبقه و در سال 2017 به مرحله اجرا در آمده است .  مجری دکوراسیون لوکس برای بازسازی منزل این خانه ی ویلایی توانسته است به وسیله ی تنوع رنگ ، متریال ، بافت و نقش ، مبلمان و عناصر ، نورپردازی و منابع نوری و از همه مهم تر حضور عناصر و آثار هنری یک دکوراسیون لوکس را در دکوراسیون داخلی منازل این ویلا به وجود آورد .هر کدام از این عناصر با ایفای یک نقش مثبت در بازسازی ساختمان توانسته اند فضایی منحصر به فرد و پر از ایده را به نمایش گذارند .

رنگ

این خانه کلکسیونی از رنگ و متریال است . به دلیل فضای وسیع و تعداد طبقات آن ، معماران پروژه تصمیم گرفته اند از رنگ های متنوع ولی با حفظ هارمونی رنگی بین سطوح خانه و مبلمان و عناصر آن در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده کنند . رنگ اصلی دیوارها سفید انتخاب شده است تا هم به روشنایی فضا کمک کند و هم وسعت و عظمت فضا را به رخ بیننده بکشد . دلیل دیگر انتخاب این رنگ نیز این است که به دلیل حضور مبلمان و متریالهای گوناگون در محیط ، انتخاب رنگ خنثایی مانند رنگ سفید توانسته است به خوبی با همه ی این عناصر ترکیب شود و نظم و هارمونی فضایی را بر هم نزند . اما به غیر از این رنگ ، تنوع رنگی در مبلمان خانه که برای هر قسمت متناسب با فرم و شکل آن ، به چشم میخورد نیز حائز اهمیت است .

متریال

بازسازی ساختمان لوکس با چوب و رنگ آبی

با نگاهی کلی به این پروژه بازسازی با طیف وسیعی از متریال ها در خانه مواجه میشویم .  این مصالح عبارتند از سنگ مرمر ، شیشه ها ، چوب ، فولاد و سرامیک که هرکدام از آنها با جنس ها و انواع مختلف خود در محیط حضور دارند . با نگاهی به کف خانه متوجه میشویم چوب بیشترین استفاده را در این فضا برده است . از چوب گردو ، بلوط ، راش و گردو در قسمت های مختلف خانه و مخصوصا در کف خانه استفاده شده است . این چوب ها از طیف رنگی تیره انتخاب شده اند تا تضاد روشنی سقف سفید با کف تیره بتواند فضایی جذاب را با توجه به شیشه های بزرگ و سرتاسری برای ورود نور طبیعی خورشید به داخل محیط به وجود آورند ، ایجاد شده است . سنگ مرمر نیز در قسمت هایی که حالت لوکس و شیک را قرار است داشته باشند استفاده شده است.

مبلمان

بازسازی ساختمان لوکس با چوب و رنگ آبی

مبلمان این خانه طیفی از مبلمان رسمی و لوکس و مبلمان راحتی است . برای فضاهای دوستانه و صمیمی تر از کاناپه های راحتی با رنگ های سفید ، خاکستری ، آبی ، سبز و قهوه ای و برای فضاهایی مخصوص مهمانی های رسمی از مبلمان لوکس و جذاب استفاده شده است . در طراحی داخلی خانه حضور فرش های دستبافت برای جلوه دادن به فضاهای نشیمن به شخصیت دادن به محیط اثر مثبتی داشته است . فرم ها و اشکال مختلف از منابع نوری ، اشیا و آثار دستی و گلدان در فضا حضور دارند که رنگ های متفاوت و جنس های گوناگون آنها به ایجاد فضایی هنری و لوکس کمک فراوانی کرده است .

آثار هنری

بازسازی ساختمان لوکس با چوب و رنگ آبی

شاید مهم ترین بخش این فضا در چشم بیننده ، حضور آثار هنری و ارزشمند در محیط که باعث  ایجاد دکوراسیون لوکس و مجلل در خانه شده است ، باشد . این آثار شامل نقاشی های ارزشمند و هنری و عناصر و آثار تزئینی و دکوری است . این آثار هنری جذابیت اصلی فضا به شمار میروند و ضمن اینکه به ایجاد دکوراسیون لوکس و فضایی مجلل در خانه کمک فراوانی میکنند ، رنگ های به کار رفته در آن ها ، هارمونی رنگی مناسبی را با دیگر مبلمان و رنگ های دیوار ها به وجود آورده است .

طراحی فضا

بازسازی ساختمان لوکس با چوب و رنگ آبی

معماران پروژه فضاها را به خوبی تقسیم بندی و ادغام کرده اند. ادغام اصلی ، وارد کردن طبیعت زیبای ویلا با فضا داخلی خانه است .در کنار آن حضور شیشه های سرتاسری در فضایی مانند نشیمن ضمن این که نور طبیعی خورشید را وارد محیط میکند ، طبیعت سبز بیرون خانه را نیز وارد محیط میکند . در طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه نیز با قرار دادن یک در کشویی میتوان آن را از قسمت غذاخوری جدا کرد و در مواقع لازم فضاهای را بزرگتر کرد . طراحی یک اتاق سینمای خانگی با مبلمان راحتی از دیگر ایده های جذاب این منزل است . در طراحی اتاق خواب کودکان نیز از رنگها و طرح های جسورانه در سطوح اتاق استفاده شده است .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات