طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی ساختمان دوبلکس

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 12 بهمن 1398 در ساعت 10 : 46 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

هدف ما در شرکت بازسازی ساختمان  هیرادانا معرفی برجسته ترین و بهترین آثار معماری در گوشه و کنار جهان است و امروز در ادامه روند مجموعه مقالات مربوط به دکوراسیون داخلی منازل  و  تعمیرات ساختمان   قصد داریم یکی از پروژه های مربوط به طراحی خانه ای در جمهوری چک را برای شما معرفی کنیم . این خانه ی 200 متری در سال 2017 به مرحله اجرا در آمده است . این بازسازی ساختمان مربوط به خانه ای در دهه 90 در شهر پراگ است که یک اتاق زیر شیروانی به حساب می آید و طی بازسازی منزل به فضایی دو طبقه برای زندگی یک زن و شوهر جوان اهل هنر و نقاشی تبدیل شده است . به همین دلیل با نگاهی کلی به فضای داخلی خانه متوجه حضور نقاشی های متعدد و متنوع در طراحی دکوراسیون داخلی این خانه خواهید شد .

1-ویژگی های فضایی آپارتمان

سبک بودن ، باز بودن و دسترسی آسان به قسمت های مختلف خانه و حضور جریان طبیعی هوا و تهویه مطبوع ، ورود نور خورشید از طریق نورگیر های سقفی و طراحی سبک مینیمال در دکوراسیون داخلی از ویژگی های مثبت طراحی مجری دکوراسیون داخلی در این آپارتمان است .

بازسازی ساختمان دوبلکس

2- حضور نقاشی ها و تداعی حس گالری مانند

همانطور که گفته شد ساکنان این خانه علاقه بسیاری به نقاشی و جمع آوری نقاشی برای حضور در خانه خود را داشتند .  شرکت بازسازی ساختمان برای این که حضور این نقاشی ها را در خانه برجسته تر کند و بیشتر در چشم باشند تصمیم گرفت از رنگ سفید برای رنگ آمیزی دیوار های آپارتمان استفاده کند تا هم رنگ پس زمینه ای مناسب برای نمایش نقاشی ها باشد و هم تداعی کننده ی حس حضور در یک گالری را به افراد بدهد . نقاشی های موجود در این خانه در تمام عرصه های خانه حضور دارند و یک دکوراسیون لوکس را در ساختمان ایجاد کرده اند .  تابلو های نقاشی در فضای نشیمن ، طرحی موزائیکی از اتاق خواب مستر ، در دیوار بین حمام و فضای نشیمن و یک نقاشی با فرمت بزرگ توسط هنرمند مورد علاقه این زوج که روی شیشه بالای میز آشپزخانه چاپ شده است .

بازسازی ساختمان دوبلکس

3-طراحی فضای نشیمن

یکی از بهترین طراحی های این آپارتمان مربوط به فضای نشیمن خانه است . ایده های به کار رفته در این فضا باعث شده است یک محیط دنج و راحت برای دورهمی خانوادگی این زوج شکل بگیرد . استفاده از رنگ زرد برای مبلمان این قسمت که همگی مبلهای تخت و راحتی هستند در ترکیب با رنگ سفید دیوار ها و پایه های مبل هارمونی رنگی زیبایی را در فضا ایجاد کرده اند . به دلیل سقف موربی که ناشی از اتاق زیر شیروانی این فضا است برای این قسمت یک نقطه مثبت تلقی میشود و با طراحی نورگیرهایی در این سقف ، نور به طرز مناسبی تمام فضای نشیمن را پوشش میدهد و روشنایی و گرما را برای این قسمت به ارمغان میاورد و ایده ی طراح برای زیبا کردن این قسمت ، طراحی یک باغچه کوچک و یک درخت درست در زیر این نورگیر سقفی است که حس حیات و زنده بودن را برای این قسمت به وجود آورده است . طراحی دکوراسیون داخلی مدرن شومینه دیواری در زیر راه پله و یک فضای دایره ای شکل شیشه ای در طبقه دوم خانه که مشرف به فضای نشیمن است به عنوان فضایی تراس مانند که هم به این قسمت دید دارد و هم به منظره بیرون از خانه میتواند اشراف داشته باشد .

بازسازی ساختمان دوبلکس

4-ایده های کلی طراحی فضا

  • طراحی کتابخانه در دو قسمت خانه ، اولی در فضای نشیمن و دومی در فضای بین اتاق ها
  • طراحی یک فضای نگهداری لباس و وسایل در ورودی خانه که با طراحی روی شیشه به جای کمد شکل گرفته است
  • طراحی تخت های تاشو برای اتاق خواب ها برای وسیع کردن فضای این قسمت ها
  • کفپوش چوبی برای کل فضاها برای راحتی در رفت و آمد ساکنان و گرما بخشیدن به فضا

بازسازی ساختمان دوبلکس

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات