طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی ساختمان با بودجه ی محدود

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 15 دی 1398 در ساعت 10 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خیلی از مواقع مجبور میشویم که پروسه ی بازسازی ساختمان و بازسازی منزل را برای آپارتمان هایمان انجام دهیم .  برای تعمیرات ساختمان توجه به دو نکته حائز اهمیت است . اول کیفیت کار بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی و دوم بودجه مورد نیاز برای اجرای پروژه . در خیلی از مواقع بودجه برای کارفرما مورد توجه نیست و تنها به کیفیت بالای کار بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی منازل فکر میکند . اما در بسیاری دیگر از مواقع برای کارفرما یا مشتری مهم است که چه مقدار هزینه را باید برای بازسازی منزل خود لازم است برآورد کند .  شرکت معماری و بازسازی ساختمان هیرادانا با سالها تجربه ، ضمن توجه به خواسته ی مشتری و بودجه او برای اینکار ، کیفیت کار بازسازی ساختمان را نیز حفظ کرده است .

در زیر راهکار هایی برای پایین آوردن هزینه های لازم برای بازسازی ساختمان را به اتفاق مرور میکنیم .

1-نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان

نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان

یکی از بهترین راه ها برای تغییر و تحول در فضا و دکوراسیون خانه ، تغییر رنگ سطوح داخلی منازل است . شما با تعدادی رنگ و بدون خرج های اضافه میتوانید فضاهای خانه تان را رنگ تازه ای ببخشید و متناسب با سلیقه ی خود و با حفظ هارمونی و تعادل فضایی ، به نقاشی کردن منازلتان بپردازید .

2-تعویض روکش های کابینت آشپزخانه

در طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه اگر بخواهیم کار بازسازی را انجام دهیم ، تعویض کل کابینت ها کاری هزینه بر است و برای افرادی که بودجه ی محدودی برای این کار دارند چندان مناسب نیست . اما برای اینکه بتوانیم حس و حال آشپزخانه را تغییر دهیم کاری ارزان تر وجود دارد و آنهم تعویض روکش های کابینت آشپزخانه است که بدون نیاز به خرج های اضافی میتوان فضایی شیک و زیبا را برای آشپزخانه ها به وجود آورد.

کابینت آشپزخانه با بودجه محدود

3-تغییر چیدمان مبلمان

مبلمان خانه نقش تاثیرگذاری در دکوراسیون داخلی منزل دارد . تغییر مبلمان خانه بسیار هزینه بر است . عوض کردن مبل های فضای نشیمن یا خرید میزهای غذاخوری جدید و موارد دگیر هزینه های زیادی را بر روی دست مشتری میگذارد . برای این منظور میتوان با راهکاری ساده تنها چیدمان و دکوراسیون داخلی آپارتمان را تغییر دهیم تا ببینیم همین کار به ظاهر کوچک چه تغییرات بزرگی را در خانه ایجاد میکند .

4-به جزئیات و عناصر کوچک توجه بیشتری کنید

عناصر کوچکی که در میان کلیات مبلمان و فضا چندان مورد توجه قرار نمیگیرند اگر جای خود را به عناصری مناسب با فضا دهند ، با تغییر جنس و رنگ آنها میتوان حس و حالی دیگر به خانه بخشید . به عنوان مثال تعویض بالشتک ها یا رو مبلی ها ، تعویض آباژور یا چراغ های نورپردازی و خیلی از موارد دیگر میتوانند اثرات مثبتی در زیبا به نظر رسیدن خانه داشته باشند .

5-روشنایی خانه را تغییر دهید

برای اینکار میتوان تنها با تغییر رنگ لامپ های مهتابی یا آفتابی یا شکل آنها ، زیبایی و روشنایی خانه را بیشتر کرد . حتی میتوان از لامپ های رنگی برای قسمت های از فضا استفاده کرد تا حس و حال خانه را از حالت همیشگی و تکراری در آورد .

6-تزئین دیوار های خانه

برای اینکار لازم نیست از وسایل دکوری و تزئینی گران قیمت یا تابلوهایی با قیمت هایی گزاف برای آرایش دیوار ها استفاده کرد ، بلکه میتوانید برای اینکار با ایده های جذاب و دوست داشتنی مانند آویزان کردن آثار هنری و نقاشی که خودتان خلق کرده اید ، فضاهایی جذاب و دکوراسیون لوکس را در خانه ها ایجاد کرد .  نصب عکس های خانوادگی میتواند باعث گرم شدن و صمیمی شدن فضای خانه شود .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات