طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی خانه و آپارتمان مدرن و کوبیک در تگزاس

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 28 مرداد 1398 در ساعت 18 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ما در شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا سعی داریم در ادامه روندی که در پی شناخت و آشنایی با پروژه های برتر در صنعت معماری و بلاخص زمینه بازسازی ساختمان برداشته ایم و تا کنون پروژه های زیادی از قبیل طراحی دکوراسیون اداری و بازسازی منزل را بررسی کردیم ، حال در این مقاله میخواهیم بپردازیم به یکی از برجسته ترین نمونه های طراحی و دکوراسیون داخلی خانه ای در تگزاس آمریکا که به دلیل سبک و نوع کانسپتی که در آن رعایت شده است توجهات زیادی را به خود جلب کرده و برجسته شده است . سبک و کانسپتی که در بازسازی این خانه در نظر گرفته شده مدرن و کاملا کوبیک میباشد و مخاطبان را به یاد نقاشی های پیت موندریان می اندازد و به همین دلیل است که طراحی داخلی این خانه بیشتر یک اثر هنری میباشد تا یک صنعت ساختمانی و هر بخش از این خانه به مانند یک اثر قابل توجه ، نمایان گر ذوق هنری بالای طراح و معمار این خانه است . حال بهتر است که بیشتر به نوع بازسازی و روند طراحی و اجرای این خانه بپردازیم .

در ابتدا بهتر است که از حال و پذیرایی این خانه شروع کنیم فضایی که کاملا کوبیک و با توجه به اصول طراحی مدرن شکل گرفته است . فضایی که از ترکیب چند رنگ غالب و یک رنگ برای ایجاد کنتراست جذاب بصری شکل میگیرد . رنگ های سفید و خاکستری بتن اکسپوز در کنار رنگ و بافت چوب های قهوه ای روشن از رنگ های غالب در دکوراسیون داخلی این خانه میباشند . ولی رنگ های شاخص و محدود دیگری هستند که کنتراست رنگی در بخش های مختلف را ایجاد میکنند برای مثال در نشیمن و فضای تلویزیون رنگ آبی است که وظیفه ایجاد یک کنتراست شدید و البته جذاب را بازی میکند . سقفی که از آشپزخانه شروع میشود و تا به نشمین ادامه میابد و دکور تلویزیون را به شکلی کاملا مینمال تعریف میکند و از بتن اکسپوز ساخته شده است . البته دکور و دیوار تلویزیون از مکعب ها و کمد های چوبی نامتقارن که با یک هارمونی بجا و زیبایی در کنار هم قرار گرفته اند شکل میگیرد و در مرکز این دکور تلویزیون است که یک فضای خالی آبی وجود دارد و نقش بسزایی در کنتراست و از بین بردن یکنواختی محیطی دارد . البته در مقابل تلوزیون و در راهرو اصلی هم دکور ها و کمد های دیورای سفیدی طراحی و اجرا شده اند که زیبایی خاصی را دارند و با همان هندسه موندریانی طراحی شده اند و باعث بیشتر دیده شدن این فضا ها میشوند و همچنین جذابیتی مثال زدنی را با خانه میبخشند .

با این حال شاید بتوان نقطعه عطف طراحی و این خانه را پارتیشنی که از ترکیب شیشه ، چوب و بخش های سلی سفید که به مانند نقاشی های پیت موندریان با هم ترکیب شده اند نام برد زیبایی که مثال زدنی است و نشان دهنده کانسپ طراحی این خانه میباشد . طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه و به طور کلی دکوراسیون آشپزخانه هم با رعیات همان اصول کوبیک و مدرن از دو رنگ غالب شکل گرفته است رنگ های سفید و قهوه ای روشنی که در دیگر بخش های خانه هم به چشم میخورند ، البته علاوه بر هارمونی رنگی مناسب در این آشپزخانه فرم طراحی کابینت های آشپزخانه است که زیبایی و جذابیت آن را بیشتر میکند ، بازی با ارتفاع در جزیره آشپزخانه ، استفاده از کابینت های سرتاسری در کنار شلف ها و حتی چیدمان نامتقارن دستگیره های کابینت ها هستند که این دکوراسیون آشپزخانه را یونیک و خاص میکنند .

خالی از لطف نیست که در اخر به طراحی و دکوراسیون اتاق خواب مستر بپردازیم که در نوع خود منحصر به فرد میباشد . استفاده از همان سقف بتن اکسپوز با همان ترکیب رنگی در اتاق خوا توانسته است که بخش های مختلف خانه را به هم مرتبط کند البته نوع طراحی کمد های پشت تخت هم با همان اصول کوبیکی که در دیگر بخش های خانه وجود داشته است شکل گرفته اند که هارمونی خاصی به این اتاق خواب و صد البته به کل دکوراسیون داخلی خانه بخشیده اند .

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات