طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی اتاق خواب پسرانه

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 18 خرداد 1399 در ساعت 14 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اتاق خواب محیط زیست برای آرامش و آسایش فرزندان شما اگر می خواهید آن را طراحی کنید باید توجه داشته باشید که کودک تان یا فرزندتان در چه سنی می باشد. اگر فرزندتان به سنی رسیده است که می تواند خودش تصمیم بگیرد پس باید نظر آن هم در طراحی اعمال کنید با این کار به او اعتماد به نفس می دهید.

همانطور که می دانید سلائق دخترها و پسرها با یکدیگر متفاوت است .پسرها از همان کودکی عاشق ورزش و هیجان می باشند و دوست دارند که چیدمان و یا سبک اتاقشان به گونه‌ای بازسازی و طراحی شود که مواردی که نام بردیم در آن به کار رفته باشد. کارشناسان ما در شرکت بازسازی ساختمان  هیرادانا تلاش میکنند تا مطالب مفید و ارزنده ای را در این خصوص برای شما عزیزان جمع آوری کرده و به اشتراک بگذارند.

نکاتی درباره طراحی اتاق خواب پسرانه:

بازسازی اتاق خواب پسرانه

  • با توجه به اینکه پسرها وقتی در حال رشد می باشند رشد آنها به سرعت انجام می‌شود و شما و در زمانی که می‌خواهید تخت بخرید باید دقت داشته باشید که بعد از یکسال کوچک نشود و حتی صرفه جویی در هزینه می شود.
  • برخلاف دخترها که به جزئیات اهمیت می دهند که پسرها دوست دارند به جای تخت و کمد وسایل بازی و وسائل دکوری بیشتری در اتاقشان باشد. مثلاً بازی های رایانه‌ای و بازی هایی مانند پلی استیشن و ایکس باکس برایشان هیجان انگیز تر می شود تا رنگی که در اتاق استفاده می کنند.
  • مثلاً پسر ها ترجیح می دهند به جای اینکه هزینه بیشتری برای تخت خواب کنند و این هزینه ها را برای وسایل بازی و شخصیت های کارتونی مانند بتمن ، سوپرمن و شگفت انگیزان کنند.
  • وجود یک میز تحریر برای اتاق خواب لازم می باشد تا به درس و تحصیل بپردازند .باید در طراحی دکوراسیون داخلی باید توجه داشته باشید که میز تحریر را در گوشه ای قرار دهید که ماهیت خود را حفظ کند.

بازسازی اتاق خواب پسرانه

  • شما باید یک محیط امن را برای فرزندتان در اتاقش  ایجاد کنید که از ماندن در اتاق به لذت ببرند.
  • در انتخاب فرش به دقت کنید اگر کودکتان کوچک می باشد و روی زمین بازی می‌کند باید از فرش هایی که پرزدار هستند خودداری کنید به دلیل این که ممکن است برای آنها مشکل پیش بیاید ، اما اگر کودکتان در سنی است که متوجه ظاهر اتاقش می شود اجازه دهید تا خودش نظر بدهد و نظر او را هم برای چیدمان و دکوراسیون لوکس اتاق خود انتخاب کند.
  • همچنین برای انتخاب پرده در اتاق  فرزندتان باید دقت کنید زیرا پسر ها مانند دختر ها دوست دارند که در مقابل اقوام و دوستان اتاقی داشته باشند که زیبا و لوکس و پسرانه به نظر بیاید اگر شما پرده ای را انتخاب کنید که مجلل باشد و یا رنگ دخترانه داشته باشد فرزند شما خجالت زده می شود پس سعی کنید از پرده های ساده و تک رنگ استفاده کنید.
  • شما می توانید هنگام رنگ آمیزی از  الگوهای روی دیوار استفاده کنید مانند طرح های ماشین فوتبال توپ فوتبال شخصیت های کارتونی استفاده کنیم.
  • اگر فرزند شما علاقه به بازی های کامپیوتری و یا پلی استیشن دارد میتوانید با نصب یک تلویزیون ال سی دی برروی دیوار و یک شلف در زیر آن که پلی استیشن را روی آن قرار دهید و اتاق را با دکوراسیون لوکس طراحی کنید.
  • اگر فرزندتان  محصل هست می توانید از کاغذ دیواری که  طرح نقشه جغرافیا دارد را بر روی دیوار بچسبانید. این مورد در یادگیری فرزندتان هم کمکتان می‌کند.
  • گاها دیده اید که می گویند رنگ آبی برای پسرها و رنگ صورتی برای دخترها می باشد اما باید بگویم که اینگونه نیست .شما هر رنگی را می توانید استفاده کنید مثلاً برای پسرها می توانید از طیف آبی پررنگ و سرمه ای و مشکی استفاده کنید همچنین رنگ نارنجی  می تواند گزینه مناسبی باشد.
  • اگر فضای اتاق فرزندتان کوچک میباشد و دوست دارد که تخت در آن قرار دهید شما میتوانید از تختهای کمجا استفاده کنید یعنی تخت هایی که تا می شوند و در مواقع نیاز باز می شوند و روی آن می خوابند.
  • برخی از پسر بچه ها دوست دارند که سادگی را انتخاب کنند یعنی همان سبک حداقل گرایی یا مینیمالیسم. شما باید اجازه دهید تا کودکتان خودش انتخاب کند که چه طرحی را میپسندد.
  • در طراحی داخلی منزل شما میتوانید یک دیوار را انتخاب کنید و وسائل مورد علاقه فرزندتان را به دیوار بچسبانید.

همه چیز در طراحی به سلیقه فرزندتان و کارشناس معماری بستگی دارد تا یک اتاق لوکس و زیبا را بتوانند به ارمغان بیاورند.با کمی خلاقیت و سادگی میتوان بهترین ها را خلق کرد.

بازسازی اتاق خواب پسرانه

 

10 / 10
از 4 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات