طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ایده های طراحی دکوراسیون نشیمن با رنگ سبز

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 31 فروردین 1399 در ساعت 12 : 42 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بخش نشیمن یکی از بخش های مهم در طراحی داخلی منزل می باشد و افراد خانواده در این بخش دور هم جمع شده و به گفتگو می پردازند و ساعات طولانی را در این بخش می گذرانند. یکی از رنگ هایی که می توان از آن در طراحی دکوراسیون نشیمن استفاده کرد رنگ سبز میباشد رنگ سبز دارای سایه ها و تناژ های مختلف می باشد که حال ما در شرکت معماری هیرادانا در این مقاله به معرفی آنها می پردازیم.

  • اتاق نشیمن به رنگ سبز نعنایی

    ایده های طراحی دکوراسیون نشیمن با رنگ سبز

یکی از انتخاب های جسورانه برای دکوراسیون نشیمن  رنگ سبز نعنایی می باشد. رنگ سبز نعنایی رنگ با طراوت و پرجنب وجوش می باشد اما اگر قصد دارید از این رنگ در طراحی داخلی بخش نشیمن خود دارید باید احتیاط کنید زیرا طراحی نشیمن با این رنگ نیاز بنده نور طبیعی زیادی می باشد  در غیر این‌ صورت کننده خواهد بود پیشنهاد می‌ شود که سبز نعنایی را را به همراه سایه های روشن سبز استفاده کنید. بازی می‌شود که این رنگ را برای مبلمان و لوازم جانبی دیگر شما میتوانید با ترکیب این رنگ با رنگ های دیگر دکوراسیون سرد  تر و گرم تر را طراحی کنید، مثلا رنگ زرد انرژی و گرمای فضا را میگیرد و فضایی خنک را برای شما به وجود می‌ آورد.

اما اگر قصد دارید که از  رنگ سبز تعنایی برای دیوارها استفاده کنید پیشنهاد می شود که آن را با رنگ های تیره در کف ترکیب کنید زیرا ترکیب گرم به وجود آورده و در محیط باعث ایجاد صمیمیت می شود.

قهوه ای و قهوه ای تیره خوبی با سبز نعنایی ترکیب میشود.

اگر قصد ندارید که در طراحی داخلی اتاق نشیمن خود این رنگ را به عنوان رنگ اصلی در نظر بگیرید می ‌توانید این رنگ را به عنوان رنگ خنثی   در طراحی خود استفاده کنید این یک ایده هوشمندانه و مدرن برای رنگ خنثی می باشد .

  • اتاق نشیمن سبز و خاکستری

    ایده های طراحی دکوراسیون نشیمن با رنگ سبز

رنگ سبز و خاکستری جزء رنگ های ملایم به شمار می رود با استفاده از رنگ خنثی خاکستری می توانید زیبایی و آرامش رنگ سبز را دو برابر کنید و خاکستری تقریبا در هر تناژ رنگ سبز قابل ترکیب و مناسب  می باشد. با این حال باز هم باید مراقب باشید که خیلی ترکیب تلخ و تیره را به وجود نیاورد در اصل برای تشدید اثر  سبز ما به شما رنگ خاکستری را پیشنهاد دادیم پس بهتر است این ترکیب را طوری انتخاب کنید که بیشترین اثر را در فضا و رنگ شما بگذارد. با استفاده از خاکستری روشن در اتاق نشیمن سبز می توانید از طیف وسیعی از این رنگ  را در دکوراسیون داخلی نشیمن خود استفاده کنید.

  • طراحی اتاق نشیمن سبز و سفید

    ایده های طراحی دکوراسیون نشیمن با رنگ سبز

اگر می خواهید در اتاق نشیمن خود رنگ سبز بهاری استفاده کنید ترکیب این رنگ با سفید می تواند بهترین انتخاب شما باشد شما می توانید از هر یک از این دو رنگ به عنوان رنگ اصلی در نظر بگیرید. استفاده از دیوارهای سبز رنگ در این ترکیب می تواند علاوه بر این که بسیار جذاب و متفاوتی را برای شما به ارمغان آورد اما اگر تر باشد و اگر در بازسازی ساختمان خود ترجیح می دهید که رنگ سفید باقی بماند می توانید از مبلمان سبز برای ترکیب رنگی استفاده کنیم دیوارهای رنگ می‌شود فضا دلباز تر و تمیز تر به نظر برسد. برای به وجود آمدن احساس شادابی بیشتر در فضا می توانید از گل و گیاه طبیعی سبز رنگ نیز استفاده کنید.

  • استفاده از چند رنگ سبز

    ایده های طراحی دکوراسیون نشیمن با رنگ سبز

با یک انتخاب خلاقانه و جسورانه شما می توانید از چند رنگ سبز در دکوراسیون نشیمن خود استفاده کنید البته این کار کار سختی نیست شما می توانید با استفاده از تناژ های رنگی که نزدیک به هم باشد این ترکیب را به وجود آورید.

اگر شما از چند رنگ سبز بدون  توجه به زیبایی ترکیب کنید دکوراسیونی نا هماهنگ را به وجود خواهید اورد  شما باید رنگهای  متنوع در یک طیف وسیعی استفاده کنید این ترکیب بسیار لذت بخش بوده و  آرامش را در فضای شما به وجود خواهد آورد.

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات