طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ایده هایی مدرن برای طراحی نمای ساختمان

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 9 فروردین 1399 در ساعت 9 : 2 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تا کنون ایده های بیشماری برای طراحی داخلی مطرح شده است اما در مورد  طراحی نمای ساختمان خود چه ایده ای در سر دارید؟

اگر قصد بازسازی ساختمان خود را دارید و نمی دانید طراحی نمای آن را چگونه انجام دهید، برای آشنایی بیشتر با ایده های جدید و برای داشتن نمایی مدرن و لوکس،این مقاله را در شرکت معماری  هیرادانا از دست ندهید.

داشتن یک نمای موفق اهمیت بسیاری دارد زیرا اولین چیزی است که مخاطب می بیند و نشانگر شخصیت مالکان آن ساختمان می باشد.

در نمای مدرن با استفاده از ریتم های عمودی ، افقی و زاویه دار ، مصالح و متریال های نوین و تکنولوژی های جدید بر جذابیت این سبک می افزایند.

ایده های مدرن برای نما

اولین ایده ای که به آن خواهیم پرداخت ادغام فضای سبزی زیبا با نمای ساختمان است.به طورمثال با به کاربردن گیاه سرخس خزنده ای که از بالای گاراژ و بالکن آویزان شده است همراه با آجر سفید درخشان به کار برده شده در نما ، نمای ساختمان شما را بسیار زیبا و چشم نوازتر جلوه خواهد داد.

اگر ساختمان شما در یک باغ قرار دارد نمای ساختمان خود را با باغ اطراف آن مطابقت دهید.همان طور که در عکس زیر مشاهده می شود با قرار دادن چند تکه سنگ در باغ و با ایجاد یک ستون بتونی بلند خاکستری در نمای ساختمان ، دیوار چوبی و شیشه های عمودی نمای ساختمان با باغ اطرافش مطابقت داده شده است.

ایده هایی مدرن برای طراحی نمای ساختمان

استفاده از متریال متفاوت در طراحی نمای مدرن ساختمان شما ، می تواند نمای شما را برجسته تر ، مدرن تر و لوکس تر جلوه دهد.به طور مثال استفاده از پنل های چوبی افقی خیره کننده که با فولاد ، بتن و شیشه پوشیده شده است نمای شما را به یک نمای لوکس تبدیل  می کند و مسیر مشخصی را به سمت درب ورودی ساختمان نشان می دهد.

در طراحی نمای خود از پنجره های بزرگ ، بالکن های زیبا با حفاظ های شیشه ای برای لذت بردن از فضای اطراف استفاده کنید. حفاظ های شیشه ای علاوه بر زیبایی که به نمای شما می بخشند باعث می شوند با خیال راحت از آن بالکن استفاده کنید.

یک نمای موفق علاوه بر زیبایی در حفظ انرژی مؤثر عمل می کند اما چگونه استفاده از نور خورشید را در داخل به حداکثر برسانیم؟

با استفاده از کرکره های باز و بسته شونده در طراحی و اجرای نمای ساختمان خود علاوه بر زیبایی نما ، قابلیت تنظیم میزان نور طبیعی را بر اساس نیاز ساکنین ایجاد می کنید.

ایده هایی مدرن برای طراحی نمای ساختمان

با طراحی غیرمتعارف نمای ساختمان خود مخاطب را غافلگیر کنید و چشم ها را به سمت خود جلب کنید.برای مثال ساختمان نشان داده شده در عکس زیر این کار را با استفاده از آجرهای خاکستری ، یک راهروی چوبی که با لوسترهایی که از سقف آویزان شده اند روشن شده،عملی کرده است.

استفاده از رنگ خاکستری و سنگ در  طراحی و اجرای نمای مدرن باعث بخشش حس آرامش به محیط های شهری می شود.

از نورپردازی با چراغ های ال ای دی در طراحی نمای ویلای خود کمک بگیرید.این چراغ ها را می توان در سقف ها ، دیوارها ، گلدان ها و ... به کار برد.

یکی دیگر از ایده های نوآورانه که از آن در طراحی نما می توانید استفاده کنید ترکیب بتن و چوب است که با انداختن نور با استفاده از چراغ هایی که روی    آن ها تعبیه شده است می توان جلوه ی ویژه ای به این ترکیب بخشید.

محوطه سازی می تواند نقش زیادی در طراحی نمای شما ایفا می کند.

با ایجاد یک فضای گسترده ، باز ، دعوت کننده که در ساختار مرکزی آن یک سقف روشن با پله های باشکوه قرار دارد ، نمای این ساختمان به یک نمای مدرن درجه یک تبدیل شده است که راه را به مخاطب نشان می دهد.

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات