طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ایده هایی برای پذیرایی های کوچک بخش سوم

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 27 مرداد 1399 در ساعت 14 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

* لطفا قبل از خواندن این مقاله چند بخشی ، اطمینان حاصل کنید که حتما قسمت قبل ( دوم ) این مقاله را مطالعه کرده باشید . میتوانید قسمت دوم این مطلب را در وبسایت ما پیدا کنید .

طراحان تیم هیرادانا در ادامه چند نکته و ایده ی پر کاربرد و الهام بخش دیگر برای ایده هایی برای طراحی داخل اتاق نشیمن های کوچک به شما ارائه داده اند :

11. اندازه کوچک را قبول کنید .

هنگام تزئین یک اتاق نشیمن کوچک ، گاهی بهتر است فضای کوچکی را که باید با آن کار کنید در آغوش بگیرید و در مورد کاستی های آن واقع بین باشید . در غیر این صورت دائما برای تغییر دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن خود نا امید تر میشوید . شما میتوانید با نگه داشتن احساس دنج و دعوت کننده ، با فضای کوچک خود کار کنید. یک اتاق نشیمن کوچک با تشویق چشم به حرکت مداوم می تواند بزرگتر از واقعیت احساس شود .

بنابراین ، هرچه وسایل تزئینی ، الگوهای تکرار شونده  و موارد مجسمه های مورد علاقه تان در اتاق نشیمن شما بیشتر باشد ، احساس بزرگتری نیز خواهید داشت . الگوهای زیادی را معرفی کنید و با ایده هایی ک برای طراحی داخلی اتاق نشیمن کوچک خود بازی کنید و اندازه کوچک تان را با آغوشی باز بپذیرید .

12. فرشی بزرگ بخرید .

ایده هایی برای پذیرایی های کوچک بخش سوم

یک فرش بزرگ در یک فضای کوچک باعث می شود اتاق بزرگتر حس شود - این ممکن است متناقض به نظر برسد ، اما اگر در یک فضای کوچک فرش کوچکی دارید ، فضای کف را خالی میگذارد ، و این باعث می شود اتاق کوچکتر حس شود .

اگر در عوض فرش بزرگی را روی زمین قرار دهید ، مانند فرش کوچک فضا را خالی نمی گذارد الگوی محیط اطراف را نمیشکند و  به ایجاد فضا کمک می کند . اگر به دنبال بازسازی اتاق نشیمن کوچک با بودجه هستید ، منبعی برای تهیه فرش های بزرگ پیدا کنید که کیفیت خوبی داشته باشد . حتی اگر بتوانید یک جفت فرش با الگوی مختلف را بیاورید و آنها را برای ایجاد بافت استفاده کنید و با فضا بازی کنید ، بهتر است. به علاوه راحتی زیر پاهایتان نیز غیرقابل انکار است .

13. با مقیاس اتاق بازی کنید .

استفاده از وسایل بزرگ برای به وجود آوردن ایده های اجرای دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن کوچک شما ، باعث میشود احساس کنید فضای بیشتری دارید . بسیاری از وسایل کوچک در یک فضای کوچک باعث می شود اتاق نشیمن شما حتی کوچکتر احساس شود ، زیرا باعث ایجاد احساس اختلال می شود .

وسایل بزرگ در یک فضای کوچک به خوبی کار می کنند ، دقیقاً به همان روشی که یک فرش بزرگ به یک اتاق کمک می کند تا بزرگتر به نظر برسد . وسایل و مبلمان و مجسمه های جالب بزرگ نیز به یک اتاق کمک می کند تا بزرگتر شود .

14. مبلمان هوشمند .

ایده هایی برای پذیرایی های کوچک بخش سوم

یک راه ساده برایطراحی داخل اتاق کوچک شما برای بزرگتر حس شدن فضا ، کاهش میزان مبلمان موجود در آن است . اما اگر به تمام مبلمان خود احتیاج دارید ، پس چگونه ممکن است ؟ خوب ، با مبلمان چند منظوره .

مبلمان چند منظوره یکی از ایده های مورد علاقه طراحان ما برای دکوراسیون داخل اتاق نشیمن کوچک شماست زیرا به شما امکان می دهد با مبلمان خود به طور خلاقانه برخورد کنید و با داشتن این ایده ها سرگرم شوید .

یک میز قهوه با صندوق هایی زیر آن ، ( طراحی عثمانی ) که دارای صندلی های اضافی ، فضایی برای ذخیره سازی ، صندلی مخصوص میزبان صندلی مهمان است میتواند به شما کمک کند . میز هایی که میتوان وسایلی را در آنها قرار داد ، باعث میشوند فضای کمتری اشغال شود و از آنها به عنوان میز جانبی ، پایه ای برای نمایش ظروف تزئینی شما استفاده کرد .

15. از طبقات برای ذخیره سازی استفاده کنید .

ایده هایی برای پذیرایی های کوچک بخش سوم

فضای ذخیره سازی شناور یک روش مؤثر برای استفاده از فضای خالی هدر رفته در طراحی داخلی اتاق نشیمن کوچک شما است. به عبارت ساده تر ، با فراهم کردن آن ، احساس میکنید فضای بیشتری در اختیار دارید . اگر مبلمان بلندی ندارید ، فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند که از دیوار بالای آنها برای درست کردن طبقات درونی برای ذخیره سازی استفاده کنید و به اتاق خود کمک کنید تا حد ممکن احساس راحتی را به شما تلقین کند .

معمولا اگر فضا یا دیواری را که در هنگام ورود به اتاق نشیمن شما نمیتوان به آن دید داشت را انتخاب کنید ، بهتر است . زیرا هم حس شلوغی کمتری را به چشمان کسی کسی که به تازگی وارد شده است القا می کند و هم برای افراد درون اتاق یک طراحی زیبا و غیر رایج است که برای همه افراد جالب به نظر می رسد .

لطفا ما را در جریان نظرات خود در بخش نظرات قرار دهید .

امیدوارم از خواندن این مقاله سه بخشی در سایت شرکت معماری هیرادانا لذت برده باشید و این نکات و ایده های طراحان تیم ما برای شما مفید بوده باشد .

 

8 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات