طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ایده هایی برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب دختران نوجوان

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 2 ارديبهشت 1399 در ساعت 14 : 7 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ایده های زیادی برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب دختران نوجوان وجود دارد. طرح و سبک های مختلفی وجود دارند که می توانید از آن ها برای طراحی داخلی اتاق خواب دختران نوجوان خود استفاده کنید. حتی شما میتوانید طراحی این اتاق خواب را به سلیقه خودتان انجام دهید به جای آن که تحت تاثیر عقاید شخص دیگری قرار گیرید.

جایگاه اتاق خواب ها در زندگی دختران نوجوان بسیار اهمیت دارد زیرا مکانی است که بیشتر اوقات خود را در آن می گذرانند همچنین دکوراسیون اتاق تاثیر مستقیمی بر روحیه افراد می گذارد .بنابراین باید به بهترین شکل طراحی شوند که حس راحتی و آرامش را برای دختران نوجوان به ارمغان آورند.شما می توانید با ایده هایی که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت این فضاها را برای دختران نوجوان به فضایی زیباتر و دلپذیرتر تبدیل کنید که در آن احساس راحتی کنند پس همراه ما در شرکت معماری و طراحی داخلی هیرادانا باشید و این مقاله را از دست ندهید.

اولین قدم در طراحی اتاق خواب دختران نوجوان

اولین قدم قبل از طراحی دکوراسیون داخلی این اتاق خواب ها ، درنظر گرفتن ابعاد فضایی که در اختیار دارید ، تصمیم در رابطه با استفاده از وسایل ساده یا رسمی ، توجه به سلیقه ، علاقه و چیزهایی است که در طراحی اتاق خواب برای دختران اهمیت دارد.

رنگ های مناسب طراحی دکوراسیون داخلی اتاق دختران نوجوان

ایده هایی برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب دختران نوجوان

انتخاب رنگ اتاق خواب دختران نوجوان در طراحی داخلی خانه  و اتاق آنها بسیار مهم است.رنگ های بنفش یاسی و صورتی کم رنگ بهترین گزینه برای انتخاب رنگ های وسایل و اکسسوری های اتاق دختران نوجوان هستند.اگر طراحی این اتاق ها را به سبک مدرن انجام داده اید، از رنگ های جسورانه و پر جنب و جوش استفاده کنید. مانند رنگ های قرمز ، نارنجی و زرد.همچنین انتخاب رنگ های سیاه و سفید برای اتاق دختران نوجوانی که عاشق ظاهر زیبا و ایجاد حس آرامش بیشتر در اتاق ها هستند بسیار مناسب است.

اگر شخصی که قرار است اتاق برایش طراحی شود به سبک های سنتی علاقه دارد از همان چوب طبیعی مانند چوب درخت ماهون یا بلوط استفاده کنید.

اکسسوری و وسایل مورد نیاز اتاق خواب دختران نوجوان

میز تحریر

ایده هایی برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب دختران نوجوان

با قرار دادن یک میز تحریر به همراه صندلی و چراغ مطالعه در این اتاق ها ، فضایی خصوصی برای انجام تکالیف ، مطالعه و کارهای دیگر برای دختران نوجوان ایجاد کنید.اگر فضای اتاق خواب شما کم است می توانید از ترکیب میز کار و کمد استفاده کنید.

سرویس خواب

ایده هایی برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب دختران نوجوان

اگر از نظر بودجه و فضایی که در اختیار دارید دست شما باز است و مشکلی ندارید بهتر است از سرویس خواب کامل استفاده کنید.فقط توجه داشته باشید بیشتر فضای اتاق خواب ها با این وسایل پر می شوند، پس در انتخاب رنگ مناسب برای این وسایل دقت کنید.

 

پرده و روتختی و تزیینات

ایده هایی برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب دختران نوجوان

بهتر است رنگ پرده ها و روتختی اتاق دختران یکرنگ و ست انتخاب شوند.

با نصب باکس ها و شلف های دیواری بر روی دیوار مکان مناسبی برای قرار دادن وسایل ، لوازم و اکسسوری های تزیینی ایجاد کنید.در این صورت علاوه بر استفاده بهینه از فضا ، دیوارهای اتاق را نیز به زیبایی تزیین کرده اید.

گلدان ها باعث ایجاد فضایی بانشاط و سرزنده می شوند پس از آن ها در طراحی دکوراسیون اتاق دختران استفاده کنید.

نورپردازی

یکی از مسائل مهم در بازسازی  این اتاق ها مسئله ی نور است.پس اگر در اتاق خوابی که برای این منظور استفاده کرده اید پنجره ای نورگیر و مناسب دارد از پرده های روشن استفاده کنید تا نور طبیعی وارد اتاق شود.

از آباژورها و لوسترهای جذاب دخترانه با رنگ های سرد برای نورپردازی مصنوعی کمک بگیرید

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات