طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ایده هایی برای طراحی داخل اتاق شما بخش دوم

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 6 مرداد 1399 در ساعت 14 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

* لطفا قبل از خواندن این مقاله چند بخشی ، اطمینان حاصل کنید که حتما قسمت قبل ( اول ) این مقاله را وبسایت شرکت معماری  هیرادانا مطالعه کرده باشید . میتوانید قسمت اول این مطلب را در وبسایت ما پیدا کنید .

طراحان تیم هیرادانا در ادامه چند نکته و ایده ی پر کاربرد و الهام بخش دیگر برای ایده هایی برای طراحی داخل اتاق خواب به شما ارائه داده اند :

4. رو تختی خود را در پایین تخت قرار دهید .

برای ایده آل تر کردن ظاهر تخت خواب شما در بازسازی منزل و برای آنکه کمتر رسمی جلوه کند ، درمورد استفاده از این ایده یا کلا ایده های تخت خوابی که باعث می شود مرتب کردن تخت خواب شما در صبح هرچه راحت تر شود و همچنین ظاهر تخت شما هرچه ساده تر شود ، فکر کنید .

پیشنهاد ما به شما در اینجا این است که کاور یا رو تختی یا لحافی که روی تخت تان است را با صورت ساده و تا زده شده در پایین تخت ( جای پا در هنگام دراز کشیدن روی تخت ) قرار دهید . اگر رو تختی شما دارای عرض و طول زیادی باشد بهتر است زیرا در حالت جمع شده در صورتی که دارای عرض زیادی باشد ، از کناره های تخت شما بیرون می آید و ظاهر بهتری پیدا می کند و در صورتی که دارای طول زیادی باشد ، در حالت تا شده ، دارای ارتفاع بیشتری خواهد بود و این نیز به زیبایی اتاق شما می افزاید .

این کار علاوه بر ظاهری زیبا برای تخت تان ، مکان راحت تری برای پا های شما در استراحت های روزانه ایجاد می کند . انجام این کار به شما کمک می کند تا عمق بیشتری به تخت خواب خود بدهید ، که به نوبه خود می تواند اتاق خواب شما را بزرگتر از آنچه در واقع است به نظر برساند . همین مورد برای دسته بندی و مرتب سازی پتو ها و ملهفه هایی که روی هم قرار گرفته اند نیز صدق می کند .

ایده هایی برای طراحی داخل اتاق شما بخش دوم

5. از پتویی زاویه دار برای طراحی تخت اتاق خواب تان استفاده کنید .

وقتی صحبت از ایده های طراحی داخلی اتاق خواب و به روز در سال 2020 می شود ، گاهی اوقات برای دست یابی به طراحی زیبا و دل نشین باید معمولی و عادی عمل کرد . بنابراین به جای یک پتو با طرحی چاپی روی آن که محکم به تخت بسته شده و در کناره های آن رو رفته ، یک پتو مخمل خواب دار را بر روی آن به زاویه پرتاب کنید و تخت خواب شما جذاب تر از همیشه به نظر خواهد رسید . مخمل این پتو ها باعث میشود که شما به راحتی آنها را روی تخت خود پهن کنید و به ظاهری زیبا برای آن دست یابید .

استفاده از این ایده ، علاوه بر اینکه به زیبایی و سادگی در ظاهر کلی اتاق شما می افزاید ، همچنین باعث می شود هر روز صبح چند دقیقه کمتر از وقت خود را صرف مرتب کردن آنجا کنید و هر روز مقداری از وقت تان را صرفه جویی کنید ، زیرا ظاهر این ایده مانند اصطلاح "بی نقص ناقص است" ( perfectly imperfect ) است .

البته در صورتی که همان طرح های مرتب کردن پتو و بستن محکم آن به تخت را بیشتر دوست دارید ، میتوانید در زمانی که مهمانی دارید تخت خود را آنطور که فکر می کنید شایسته تر است تزئین کنید ولی ما به شما چنین توصیه نمی کنیم .

ایده هایی برای طراحی داخل اتاق شما بخش دوم

6. در مورد ایجاد تضاد های قوی فکر کنید .

وقتی صحبت از ایده های مدرن برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب پیش می آید ، نگاه امروز بسیار کمتر از علاقه مند به یکنواختی و ظاهر های رسمی مانند نسبت به نگاه های گذشته است . بنابراین اگر ترکیبی از تابلو ها و الگوهایی برای شما مناسب نیست ، به دنبال تضاد های جسورانه باشید تا به بهترین نحوه بتوانید اتاق خواب خود را طراحی کنید .

این تضاد می تواند یک ترکیب ساده سیاه و سفید باشد ، یا شما می توانید از ترکیب هایی که کمی ظریف تر هستند با سایه های پاستیلی که در برابر یکدیگر جفت شده اند ، انتخاب کنید .

7. طراحی خود را افقی نگاه دارید .

ایده هایی برای طراحی داخل اتاق شما بخش دوم

همانطور که قبلاً گفتیم ، بهترین ایده های دکوراسیون لوکس اتاق خواب در سال 2020 نیاز به رویکردی بسیار پنهان تر در طراحی و ساده تر و غیر رسمی تر هستند که دل نشین تر و راحت تر باشد. برای به دست آوردن ظاهری مناسب برای اتاق تان ، در مورد آوردن حداقل یک پتو بزرگ و شیک فکر کنید و تخت خود را مجدداً با زاویه ای جدید با آن پتو بپوشانید .

از این گذشته ، هیچ چیز احساس استراحت راحت در زیر یک پتو بزرگ را نمی دهد که دارای جنسی لطیف و گرم و نرم باشد . و به طور کلی ، گرچه هنگام اقامت در یک هتل پنج ستاره ، احساس بی پایان تجمل گرایی وجود دارد ، اما حتی تفکر در مورد ایجاد یک همچین حس هتل مانندی در اتاق خواب خود چیزی غیرعادی و غیر قابل دست یابی است .

شما میتوانید قسمت بعدی ( سوم ) این مقاله را در وبسایت ما مشاهده کنید .

لطفا ما را در جریان نظرات خود در بخش نظرات قرار دهید .

امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید و این نکات و ایده های طراحان تیم ما برای شما مفید بوده باشد .

 

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات