طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ایده هایی برای طراحی داخل اتاق شما بخش اول

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 6 مرداد 1399 در ساعت 14 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طراحان تیم ما در هیرادانا گمان میکنیم که اخیرا شما عمده وقت خود را در خانه صرف کرده اید .  بنابراین بخشی از انرژی تان را صرف ایجاد یک دکوراسیون لوکس از اتاقی به اتاق دیگر در سر تا سر خانه خود کرده اید ، مثلا ممکن است تلاش هایی در جهت تغییر دکوراسیون اتاق نشیمن تان ، اتاق میهمان ، آشپزخانه و یا حتی دستشویی های خود کرده باشید . اما آيا درمورد ایجاد تغییر در جاهایی که  دارای اهمیت زیادی است ولی کمتر دیده می شود ، مانند اتاق خواب خود فکر کرده اید ؟ مطمئناً ، هنگام مراجعه میهمانان ، اتاق خواب شما یکی از مناطق کم بازدید در طراحی داخلی خانه است . اما اجرایی ایده هایی مانند استفاده از تخت خوابی راحت و لوکس یا طراحی های آرامش بخش و چشم نواز در زندگی روزمره شما می توانند دنیایی متفاوت را ایجاد کنند .

از این گذشته ، باید اتاق خواب خود را به عنوان بخشی از شخصیت خود و اتاقی ای خصوصی در نظر بگیرید که پس از یک روز طولانی می توانید در آن استراحت کنید و اگر مریض هستید در آن به بهبودی کامل دست یابید ، اما چگونه می توانید به اتاق خواب خود ظاهر و احساس مناسبی القا کنید ؟ ما با کمک تیم طراحان حرفه ای هیرادانا در این بخش قصد داریم برای کمک به شما ، در این مقاله و دو مقاله ادامه این مطلب که می توانید آن ها را در وبسایت ما پیدا کنید ، به شما چند ایده الهام بخش و چشم نواز ارائه دهیم ، تا از آنها در طراحی داخلی اتاق خود استفاده کنید .

1. با استفاده از طرح های خاص با چشم ها بازی کنید .

ایده هایی برای طراحی داخل اتاق شما

هنگامی که صحبت از ایده هایی برای طراحی آسان داخل اتاق خواب به پیش  می آید که به زیبایی در اتاق خواب شما می افزاید و چشم ها را خسته نمی کند ، یقینا حرف هایی در مورد ایجاد ترکیبی جذاب از الگوهای لایه باز فکر و تکرار شونده که باعث حفظ حرکت مدام چشم در اتاق نیز خواهد شد ،  خواهید شنید .

برای به دست آوردن دکوراسیونی مناسب ، در مورد استفاده از فقط سه یا چهار الگوی مختلف ولی تکرار شونده در سر تا سر اتاق خواب تان فکر کنید که یا بر روی دیوار های اتاق خواب شما رنگ شده اند یا از کاغذ دیواری هایی با طرح های مینیمالی زیبایی برای ایجاد الگوی مورد نظر خود استفاده می کنید که رنگ این طرح های تکرار شونده باهم هم خانواده هستند . به این ترتیب شما می توانید بهترین ایده های طراحی داخلی سال 2020 را بیاورید بدون اینکه خیلی هماهنگی طراحی خود را بهم بزنید یا تصادفی ظاهری زشت درست کنید .

2. از سایه ها استفاده کنید .

ایده هایی برای طراحی داخل اتاق شما

وقتی صحبت از ایده های دکوراسیون داخلی اتاق خواب است که احساس آرامش بخشی به اتاق شما می دهد و سبکی لطافت خاصی را بدون اینکه جلوه ای شدیدا ساده و بی پرده جلوه دهد ، استفاده از سایه در کنار سایر ایده های طراحی داخل اتاق خواب تان می تواند تفاوت زیادی را ایجاد کند .

با استفاده از طیف وسیعی از سایه های مختلف از یک رنگ ، چشم را در حین تزریق حسی سبک و آرامش بخش در اتاق خواب خود با سبکی مناسب حفظ می کنید و آن ها را خسته نمی کنید . در حقیقت ، با مخلوط کردن رنگ ها و تغییرات دقیق یک سایه حتی در صورت استفاده از ملافه های سفید و ملحفه ساده بدون هیچ طرح یا نقش خاصی ، اتاق خواب تان از همه لوکس تر به نظر می رسد . این ایده هزینه زیادی ندارد و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید و همچنین بودجه خود را جهت تغییراتی دیگر ذخیره کنید .در طراحی حتما به ایده های زیبا و کم هزینه توجه زیادی کنید .

3. استفاده از بالش های تزئینی را فراموش نکنید .

ایده هایی برای طراحی داخل اتاق شما

این ایده تفاوت عظیمی را در ظاهر طراحی نهایی شما ایجاد خواهد کرد . در دکوراسیون داخلی اتاق خواب با طراحی لایه ای و زیبا و ظریف بدون چند بالش تزئینی و چشم نواز ، در حالی که دارای رنگ های خاص و طراح های زیبایی در مقیاس های کوچک باشند ، طراحی اتاق خواب شما هرچقدر هم که زیبا باشد کامل نخواهد بود .

به دنبال هماهنگی بالش ها باشید و در نظر بگیرید که در این ایده همان طور که باید ظاهر را تا حد امکان یکنواخت جلوه دهد . اما می توانید برای الهام بخشیدن ، اتاق خواب خود را با بالش های جذاب و جفت ( دوتایی یا چهارتایی ) تزيین کنید . این ایده واقعاً در بین تمامی ایده های طراحی داخل اتاق خواب دارای اهمیت زیادی است و به اتاق شما یک حس منحصر به فرد القا کرده و آن را از یک ظاهر ساده به اتاقی با طراحی حرفه ای تبدیل می کند . این ایده که برای شما هزینه زیادی نخواهد داشت و به راحتی و با کمترین زمان ممکن قابل اجرا است را حتما در طراحی تان در نظر بگیرید .

 شما میتوانید قسمت بعدی ( دوم ) این مقاله را در وبسایت شرکت معماری هیرادانا مشاهده کنید .

لطفا ما را در جریان نظرات خود در بخش نظرات قرار دهید .

امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید و این نکات و ایده های طراحان تیم ما برای شما مفید بوده باشد .

 

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات