طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ایده خلاقانه بازسازی ساختمان

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 26 فروردین 1396 در ساعت 19 : 29 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ایده خلاقانه بازسازی ساختمان

پنجره های ساختمانی قاب هایی هستند که ساکنین داخل ساختمان را به دنیای بیرون از آن پیوند میزنند . گذشته از عملکردی بودن آنها ، پنجره ها در شکل ظاهری ساختمان ها نیز نقش پر رنگی را ایفا میکنند با در نظر گرفتن اهمیت این موضوع سعی میکنیم تا ایده هایی را برای پوشاندن قاب هایی که زیبایی دکوراسیون داخلی را از بین میبرند ارایه کنیم .

استفاده کردن از یک رنگ تند و متضاد برای قاب های پنجره

پوشاندن همیشه به معنای پنهان کردن به کار نمی رود برخی از اوقات می توان با پر رنگ تر کردن یک شئ و یا بخشیدن چهره ای متفاوت به آن استفاده بهتری از عناصر موجود کرد . برای قاب های پنجره ای که در خانه ها و ساختمان های شهر استفاده می شوند .

استفاده کردن از یک رنگ متفاوت از طراحی داخلی برای پنجره ها میتواند علاوه بر اینکه ظاهری خاص و متفاوت در دکوراسیون خانه ایجاد میکند به بهترین شکل می تواند ظاهر زشت پنجره ی قبلی را بپوشاند .

استفاده کردن از پرده هایی بلند شکل بسیار بی نظیری در چیدمان فضا ایجاد میکند

گاهی اوقات پنجره هایی که در دیواره های ساختمان قرار میگیرند زیبایی دکوراسیون ما را تا اندازه ی زیادی از بین میبرند و ظاهری نا متعارف ایجاد میکنند در این شرایط قرار دادن یک پرده بلند این امکان را به ما میدهد که سطح دیوار را به گونه ای پوشش دهیم که تمامی پنجره به شکل مناسبی پوشیده و مخفی شود . 

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/IMG_20170118_195057.jpg

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات