طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

انتخاب لوستر در طراحی داخلی

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 3 فروردین 1399 در ساعت 15 : 58 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

از آنجایی که لوسترهای مدرن می توانند شاهکار هر پروژه ی طراحی داخلی باشند ، محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند که علاوه برروشنایی و نورپردازی محیط ، دکوراسیون داخلی منزل شما را نیز تحت تاثیر قرار می دهند به همین علت یکی از عناصر مهم در طراحی داخلی  منازل محسوب می شوند.

  جنس های متفاوت با استایل ها و فرم های خلاقانه  از مزیت های انتخاب لوستر مدرن است.

انواع لوسترهای مناسب طراحی دکوراسیون داخلی

انتخاب لوستر در دکوراسیون داخلی

  نمونه ی اول که می خواهیم با آن آشنا شویم چراغ های صنعتی یا رترو هستند  که اگر سبک طراحی داخلی منزل شما رترو است این چراغ های شیک گزینه ی بسیار مناسبی هستند.

  این چراغ ها آرامش خاصی را در طراحی داخلی خانه ی شما به ارمغان می آورند و به دکوراسیون داخلی  شما شخصیت می بخشند.

  از دیگر نمونه های لوستر مدرن ، میتوان از لوسترهای سبک مید سنتری که بسیار معروف هستند ، بوتی و چراغ های ال ای دی نام برد.

   لوستر بوتی  بسیار خاص و جذاب می باشد .نگاه کردن به این لوستر مدرن  ما را بلافاصله  به کنسرت های موسیقی  می برد. این لوسترمدرن با الهام از صدای پخش موسیقی آمریکایی ، به عنوان ادای احترام به موسیقی جاز ساخته شده است. برنج متریالی است که در ساختن این لوستر به کار رفته است .

این لوستر با داشتن ساختاری پیچیده  با روکش طلا ، هنر و صنعت را به خوبی نشان می دهد و به همین علت است که بسیار شناخته شده اند.تعداد لامپ های به کار رفته در این لوستر مدرن 24 عدد می باشد.

انتخاب لوستر در دکوراسیون داخلی

لوستر های مدرن هم ، می توانند کریستالی باشند ومربعی ، مستطیلی و تا حدودی دایره شکل بودن آن ها  نشانه ای از مدرن بودنشان است.

  قرار دادن لوستر بالای میز ناهارخوری دکوراسیون داخلی خانه ی شما را مانند یک دکوراسیون لوکس جلوه می دهد.

   اگر طراحی داخلی  خانه ی شما به سبک روستیک یا روستایی است ، استفاده از لوسترهای شیشه ای مشجر ، لوستر های ساده ی چوبی و سفالی نیز بسیار آن را جذاب خواهد کرد و با این سبک خانه ها بسیار هماهنگی دارند به خصوص در ویلا ها.

انتخاب لوستر در دکوراسیون داخلی

  همچنین اگر میخواهید دکوراسیون آشپزخانه خود را کاربردی تر و شیک تر کنید از لوسترهای سبک روستیک یا همان روستایی استفاده کنید و مفهوم روشنایی را با این لوسترهای مدرن تغییر دهید.

  لوستر های مید سنتری از بهترین لوسترهای مدرن امروزه محسوب می شوند که طراحی آن ها ساده است و در آن از فرم و رنگ های پرجنب و جوش به کار رفته است.

انتخاب لوستر در دکوراسیون داخلی

 اگر بدنبال لوستری هستید که سبکی رمانتیک به طراحی داخلی خانه  شما ببخشد لوستر مدرن قطره آب به شما پیشنهاد می شود.

   لوسترهایی که برای سبک کلاسیک یا سنتی طراحی می شوند به طور کلی ازبرنج ، مس یا برنز ساخته شده اند.شما میتوانید در این سبک ، از لوسترهایی که به رنگ سرب هستند هم استفاده کنید زیرا این رنگ با این سبک هماهنگی بسیاری دارد ، چه بسا تاکید دو چندان بر این سبک دارد.

اگر فضای پذیرایی شما بزرگ است بهتر است از لوسترهای بزرگ و اگر فضای شما کوچک است بهر است ازلوستر های کوچک استفاده کرد.

  اگر سبک دکوراسیون داخلی منزل شما سبک ویکتورین است بهتر است از لوستر هایی استفاده کنید  که دارای شیشه های منشور ویا کریستال باشند.در لوسترهایی که برای این سبک انتخاب می شوند پایه ها و حباب هایی به کار   می رود که بر روی آن ها نقش هایی از گل ها طراحی شده است.همچنین      می توان از لوسترهایی که جنس بلور دارند برای این سبک استفاده کرد.

   اگر فضای شما ساده و کوچیک است از ایده های ساده در این فضاهای     مینی مالیستی استفاده کنید. استفاده از نورپردازی ساده و بی پیرایه برای خانه ی کوچک و ساده ی شما میتواند گزینه ی مناسبی باشد.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات