طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

انتخاب رنگ سقف اتاق نشیمن در بازسازی ساختمان

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 3 ارديبهشت 1399 در ساعت 16 : 2 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انتخاب رنگ سقف اتاق نشیمن می تواند شگفت انگیز جالب باشد زیرا هرگاه میخواهیم در بازسازی ساختمان  خود سقف را طراحی کنیم معمولاً را نادیده می گیریم و رنگ سفید در می اوریم  درست است که رنگ سفید رنگی ایده آل و مناسب برای سقف می باشد اما در برخی از مواقع می توانیم از دیگر رنگ ها برای سقف استفاده کرده و دکوراسیونی متفاوت را برای خود به وجود آوریم. رنگ سقف به راحتی می تواند در آسایش بصری فضای داخلی اتاق ها کمک کند .یکی از عناصر تاثیرگذار در شادابی خانه می ‌تواند طرح و رنگ سقف اتاق نشیمن باشد در این مقاله شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا به معرفی چند رنگ و طرح جذاب می پردازیم.

  • دکوراسیون و ابعاد متفاوت و رنگ سقف

انتخاب رنگ سقف اتاق نشیمن در بازسازی ساختمان

تکنیک استفاده از های روشن در دیوار و سقف اتاق نشیمن دیرینه و صحیح در طراحی اتاق های نشیمن با ابعاد و اندازه کوچک می ‌باشد.

در اتاق هایی که ابعاد بزرگ دارند استفاده از رنگ آبی تیره و چک می تواند برای شما یک طراحی داخلی منحصر به فردی را به وجود آورد شما می توانید از رنگ آبی روشن برای سقف و ترکیب آن با آبی تیره برای دیوارها محیط آرام بخش به وجود آورید که باعث میشود اتاق‌ های شما بزرگتر هم به نظر برسد.

شما می توانید در فضاهای باز و وسیع با ترکیب رنگ های روشن استفاده کنید و به انعکاس نور در فضای نشیمن خود کمک کنید و نور را در اتاق پخش کرده و از هدر رفتن آن جلوگیری کنید.

رنگهای روغنی روشن نیز جلوه ای زیبا به سقف شما می دهند و خانه شما را دلباز تر و بزرگتر نشان می ‌دهد.

انتخاب رنگ سقف اتاق نشیمن در بازسازی ساختمان

در اتاقهای دارای نور گیر های بزرگ و باز هستند می توانید از  رنگ زرد هم استفاده کنید زیرا ادغام نور آفتاب و رنگ زرد می تواند یک ایده متفاوت در طراحی داخلی شما باشد. زرد یکی از رنگ های مناسب برای بخش پذیرایی و نشیمن می باشد.

اگر می‌ خواهید حس رمانتیک بودن را در افرادی که در بخش نشیمن شما هستند ایجاد کنید می توانید از رنگ ‌های تیره استفاده کنید البته  سقف نشیمن با رنگ تیره معمولا در فضاهای استفاده می شوند که دارای دکوراسیون مبلمان چرمی و دکوراسیون لوکس هستند و برای دیوارها هم از رنگ روشن یا سفید البته رنگ سفید در ترکیب با این رنگ سقف ترکیب بهتری را برای شما به وجود خواهد آورد استفاده می کنند . استفاده از رنگ تیره برای سقف باعث افزایش عمق بصری آن میشود به گونه ای که کم بودن ارتفاع سقف کم تر به چشم اید.

اما اگر شما علاقمند به استفاده از رنگ سفید برای سقف خود می باشید می توانید سقف خود را به رنگ سفید در آورده و با استفاده از دیوارهای رنگ تیره ترکیب جالبی را به وجود آورده و فضای اتاق نشیمن خود را از سادگی در بیاورید سقف های رنگ سفید در اتاق نشیمن به تنهایی دارای شکوه و جلوه نمی باشند بنابر این پیشنهاد می شود که رنگ سفید را با رنگ تیره ترکیب نمایید و یا حداقل در یکی از دیوارهای خود از رنگ تیره استفاده کنید تا رنگ سفید سقف خودش را بیشتر نشان دهد.

در دکوراسیون داخلی خود میتوانید طراحی سقف های کوتاه خود را به وسیله رنگ های شاد و روشن و سقف بلند را با استفاده از ترکیب رنگهای تیره و روشن طراحی کنید استفاده از رنگ های تیره در اتاق های کوچک توصیه نمی شود زیرا نتیجه آن چیز جالبی نمی شود و پس از گذشت زمانی کوتاه شما را خسته خواهد کرد بنابراین برای اتاق های کوچک می توانید از رنگ های روشن مثل کرم سفید صورتی و سایر رنگ ها استفاده کنید و همینطور دیگر مبلمان اتاق تان را متفاوت با رنگ سقف و دیوار انتخاب کنید.

انتخاب رنگ سقف اتاق نشیمن در بازسازی ساختمان

یکی از ایده های جالب و جذاب در طراحی داخلی منزل و استفاده از چند رنگ در سقف نشیمن می باشد شما می توانید از رنگ های ترکیبی در انواع ارتفاع سقف ها استفاده کنید و اتاق نشیمنی  پر انرژی را برای خود طراحی کنید رنگهای ترکیبی در سقف خانه هایی که دکوراسیون فانتزی و مدرن و محیطی شاد دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

یک تکنیک خلاقانه دیگر رنگ کردن فرو رفتگی ها و گچ بری های سقف می باشد شما باید این رنگ ها را مطابق با رنگ دیوارها و دکوراسیون خود انتخاب کنید و با استفاده از هالوژن های سقفی، رنگ سقف را زیبا تر و واضح تر نشان دهید.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات