طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

استفاده حداکثری از بودجه برای طراحی بخش سوم

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 21 مرداد 1399 در ساعت 14 : 27 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

* لطفا قبل از خواندن این مقاله چند بخشی ، اطمینان حاصل کنید که حتما قسمت قبل ( دوم ) این مقاله را مطالعه کرده باشید . میتوانید قسمت دوم این مطلب را در وبسایت ما پیدا کنید .

شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا در ادامه چند نکته و ایده ی پر کاربرد و الهام بخش دیگر برای دکوراسیون داخل با بودجه کم به شما ارائه داده اند :

5. وقتی ایده های ارزان قیمت برای تزئین منزل ارائه می شود ، لوازم جانبی می توانند همه تفاوت ها را ایجاد کنند ، بنابراین در اینجا تیم ما مواردی برای خانه تان در نظر گرفته اند :

استفاده حداکثری از بودجه برای طراحی

  • آینه ها .
    می خواهید بدانید که چگونه فوراً یک فضا را به صورت حرفه ای فریبنده تر جلوه دهیم ؟ آینه ها می توانند این کار را در کنار خیلی موارد دیگرانجام دهند. به علاوه تهیه منبع آینه ای ارزان و شیک بسیار آسان است . از یکی برای گرفتن و بازتاب نور در خانه خود استفاده کنید که به نوبه خود باعث بزرگتر ، درخشان تر و گران تر شدن آن می شود .

 استفاده حداکثری از بودجه برای طراحی

  • فرش ها .
    از هر طراح داخلی برای ایده های ارزان قیمت در مورد بازسازی خانه و اینکه چه لوازمی برای تبدیل فوری یک خانه لازم است ، بپرسید اکثر آنها پیش از هرچیزی که به کپوش ها و فرش ها فکر میکنند . بنابراین راه را دنبال کنید و در مورد به روز کردن فرش های خود فکر کنید تا ظاهری بهتر و حتی احساس بهتری در زیر پاهای خود داشته باشید .

 استفاده حداکثری از بودجه برای طراحی

  • لوازمی با درخشش بالا .
    درست مانند آینه ها ، درخشش های براق ، لوازم جانبی فلزی و کریستال در حالی که چشم را مجذوب خود می کنند ، جذب می شوند و بازتاب می کنند .
  • بافت دکوراسیون .
    حتی اگر به دنبال یک رنگ بندی رنگی یا خنثی برای دکوراسیون داخلی خود هستید ، برای حفظ حرکت چشم و با الهام از ترکیبات غنی از بافت خوب که برای مجللتر کردن فضا هستند ، با بافت ها بازی کنید .
  • پرده ها را بالا بکشید .
    با بالا کشیدن پرده های خود تا  بالاترین حد ممکن ، به این حس خواهید رسید که سقف شما بلندتر از حد واقعی است . و حتی بهتر است اگر به آنها اجازه دهید تا در پشت یک وسیله زیبا و شیک قرار گیرند .
  • از گیاهان صرف نظر نکنید .
    نه تنها آنها زیبا هستند و به شما اجازه می دهند رنگ ها و بافت ها را ایجاد کنید ، گیاهان همچنین برای تصفیه هوای اطرافشان عالی هستند . چه طرفدار گیاه باشید چه نباشید ، گیاهان از بهترین ایده های طراحی داخلی منزل برای همه افراد هستند ، و انواع مختلفی دارند که به مقدار زیادی مراقبت و نگهداری نیاز نداشته باشند .

 استفاده حداکثری از بودجه برای طراحی

  • هنر و مجسمه ها .
    آخرین و مهمترین چیز . روح طراحی یک خانه بدون هنر و مجسمه هایی که به هر اتاق وجه شخصیتی لازم را می دهند ، کاملاً احساس نمی شود . بنابراین به جای اینکه اجازه دهید آن دسته از تابلو های زیبایی که جمع آوری کرده اید به هدر روند ، از آنها به نفع خود استفاده کنید و آنها را در قاب بندی تازه ای آویزان کنید .

چه کسی گفته است که شما نمی توانید با بودجه کمی خانه خود را مجدداً طراحی داخلی کنید ؟ نکات برجسته در این بلاگ باید شروع خوبی به شما بدهد . از آنها بیشترین استفاده را ببرید .

لطفا ما را در جریان نظرات خود در بخش نظرات قرار دهید .

امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید و این نکات و ایده های طراحان تیم ما برای شما مفید بوده باشد .

 

8 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات