طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

اجرای لوکس ترین کابینت آشپزخانه

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 11 دی 1398 در ساعت 11 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در بازسازی ساختمان ، آشپزخانه مهم ترین قسمت برای خانم های خانه دار است . در بازسازی منزل اصلی ترین دکور و عنصری که در آشپزخانه جلوه گر است ، طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه است .

تعمیرات ساختمان آشپزخانه ها میتواند از سبک های مختلف طراحی دکوراسیون داخلی استفاده کند ، مانند کلاسیک ، مدرن ، مینیمال ، فانتزی و سبک هایی دیگر که متناسب با سلیقه ی مشتری و فرم کلی و ابعاد فضایی و توجه به هارمونی و ترکیب رنگی و متریال بخش های دیگر خانه میتوان از این سبک ها برای ایجاد دکوراسیون لوکس در آشپزخانه ها استفاده کرد .

برای کابینت ها نیز میتوان از انواع رنگ ها و متریال ها استفاده کرد تا فضا را جذاب تر و شیک تر کند . یکی از روش ها استفاده از کابینت های لوکس برای فضای آشپزخانه است که در این مقاله در شرکت معماری و طراحی داخلی هیرادانا به آن میپردازیم .

1 - کابینت لوکس در فضای کلاسیک

کابینت لوکس در فضای کلاسیک

کابینت هایی لوکس در فضای کلاسیک جلوه و شکوه خاصی به فضای آشپزخانه میدهند و معمولا گران قیمت هستند .

  • انتخاب متریال

انتخاب متریال برای اینکه به کابینت ها حالتی لوکس بدهیم بسیار مهم است . در چنین مواردی استفاده از متریال چوب بهترین گزینه برای طراحی و اجرای کابینت های لوکس در فضای کلاسیک است . چوب این ویژگی را دارد که میتوان طرح ها و نقش های منبت کاری شده و تزئینی را بر روی آن اجرا کرد و ظرافت های زیادی را برای آن به کار برد .  مزیت دیگر استفاده از چوب برای کابینت ها این است که چوب خاصیت گرما و انرژی بخشی دارد و میتواند به فضای آشپزخانه حالتی صمیمی و خانوادگی تر بدهد و راحتی و گرما را برای این محیط به ارمغان آورد .

  • انتخاب رنگ

رنگ های ساده و طبیعی برای چوب های کابینت ها میتواند مناسب تر باشد . برای این کار دو طیف رنگی تیره و روشن به کار میرود که با توجه به هارمونی رنگی و دکوراسیون داخلی منزل  و سلیقه ی افراد خانه به کار میرود . پیشنهاد ما این است اگر آشپزخانه ای دارد که دارای نورگیرهای طبیعی بزرگ و وسیعی است و نور طبیعی خورشید وارد فضای آشپزخانه میشود استفاده از رنگ های تیره برای این کابینت ها باعث میشود فضایی شیک تر و مجلل تر برای آشپزخانه ایجاد شود . برای زمان تاریکی هوا نیز میتوان با استفاده از نورپردازی های مناسب که میتواند هالوژن هایی باشند که در بالای کابینت ها یا در زیر پیشخوان ها تعبیه شده اند یا چراغ های سقفی با طرح های خاص و ممتاز ، فضایی جذاب و دیدنی را برای آشپزخانه در شب ایجاد کرد.

هم چنین رنگ های روشن نیز جلوه ای دیگر به آشپزخانه میدهند . این رنگ باعث بزرگ تر به نظر رسیدن و دلباز تر شدن فضای آشپزخانه میشود . هم چنین رنگ های روشن هماهنگی بیشتری با وسایل آشپزخانه مانند یخچال ، گاز و دیگر وسایل دارد .

2 – کابینت لوکس در سبک مدرن

در سبک مدرن ، طراحی کابینت های لوکس هیچ محدودیتی ندارد و میتوان انواع رنگ ها و متریال ها را برای اجرای آن استفاده کرد .

  • کابینت های جزیره ای

    کابینت های جزیره ای

یکی از پرطرفدارترین نوع کابینت ها برای آشپزخانه های بزرگ ، کابینت های جزیره ای است که بسیار لاکچری و شیک هستند . این کابینت ها مزیت ها فوق العاده ای دارند . ضمن اینکه میتوان از آن به عنوان فضایی برای ذخیره و نگهداری برای وسایل آشپزخانه استفاده کرد، میتوان با یک پیشخوان سنگی یا چوبی آن را به فضایی برای غذاخوردن های خصوصی تر و خانوادگی تبدیل کرد .

  • متریال

برعکس سبک کلاسیک و کابینت ممبران که تنها متریال چوب میتوانست انتخاب مناسبی برای کابینت ها باشد در سبک مدرن این محدودیت انتخاب متریال وجود ندارد . علاوه بر متریال چوب میتوان کابینت هایی شیشه ای کدر یا اوپاک یا شفاف ، استیل و فولادی ، آلومینیومی و مصالح جدید برای این کار استفاده کرد . هم چنین استفاده از رنگ برای کابینت ها نیز میتواند انتخاب خوبی باشد .

کابینت آشپزخانه

10 / 10
از 5 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات