طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

آشنایی بیشتر با نکات و روند بازسازی و دکوراسیون اداری

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 28 مرداد 1398 در ساعت 18 : 46 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شرکت بازسازی و دکوراسیون داخلی هیرادانا با سابقه درخشان در خصوص امور دکوراسیون اداری و بازسازی اداری میتواند در تمام زمینه های : دکوراسیون اداری ، بازسازی اداری ، تجهیزات و مبلمان اداری ، پارتیشن بندی و اجرای پارتیشن و بسیاری موارد دیگر در خدمت تمام شرکت ها  و ادارات دولتی و خصوصی باشد . ما سعی کرده ایم از بدو تاسیس شرکت معماری و بازسازی ساختمان  هیرادانا تمام تلاش خود را بر ارائه بهترین کیفیت و صداقت داشته باشم و کارنامه چندین ساله و بیش از صد و پنجاه پروژه ای ما گواه بر ادعای ما است . دو بخش اصلی استراتژی کار ما یعنی کیفیت و طراحی نوین بر اساس معیار های زیبایی باعث پیشرفت کاری ما شده اند و نمونه کارهای دکوراسیون و بازسازی اداری ما در سطح کشور بی نظیر و تک میباشند .شرکت بازسازی ساختمان بیشترین تطابق طراحی با اجرا ، سرعت در روند پیشرفت پروژه ، نوآوری چه در طراحی و چه در اجرا و کاهش هزینه ها تا حد امکان و بدون کاهش کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد و تضمین میکند.

طراحی و اجرای پروژه های اداری نیازمند تجربه و مهارت بالایی میباشد بازسازی ادارینسبت به دکوراسیون منزل فاکتورهای بیشتری برای در نظر گرفتن دارد برای مثال یک فضای اداری باید در عین رسمی بودن و داشتن نظم و استانداردهای خود باید برای کارمندان و همچنین ارباب رجوع جذاب و گیرا باشد که هم بتواند پرستیژ برند و شرکت را معرفی کند و هم به گونه ای باشد که کارمندان که ساعات زیادی را در این محیط سپری میکنند دچار خستگی و زدگی نشوند و محیطی گرم و دلنشین را تجربه کنند .

محیط اداری و دکوراسیون اداری بسیار بر نحوه تصمیم گیری و برداشت ارباب رجوع و مشتری تاثیر میگذارد و یک نمونه عالی دکوراسیون میتواند اعتماد مشتری را به برند و شرکت شما جلب کند. همچنین اگر فضا گرم و صمیمی باشد و دکوراسیون اداری این توانایی را ایجاد کند که کارمندان یک محیط دلنشین را تجربه کنند رضایت شغلی افزایش میابد و راندمان کاری کارمندان به طور چشمگیری بیشتر میشود و این خود کمکی بزرگ و تاثیر گذار به شرکت و برند شما است . تمام اجزا و عناصر دکوراسیون اداری از رنگ بندی و چیدمان تا مسائل جزئی و بزرگ دیگر با توجه به نوع کاربری و اداره و بر اساس روانشناسی های مربوط به آن باید انجام شود تا تاثیر کامل خود را داشته باشد .

با این نظر که دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی دوباره به اهمیت و جایگاه خود برگشته و همه تاثیر بسزای آن را بر راندمان کاری متوجه شدند یکی از مواردی که باید به آن توجه زیادی کرد نوع و سبک دکوراسیون انتخابی برای اداره و شرکت است با توجه به معماری گذشته ایرانی متوجه میشویم که تا چه حد به دکوراسیون و معماری داخلی اهمیت داده میشده است و تا چه میزان ظرافت و جزییاتی زیبا در معماری داخلی طراحی و اجرا میشده است .

تیم طراحی و اجرای یک پروژه اداری و دکوراسیون اداری علاوه بر داشتن تجربه و مهارت کافی باید دقیق و دارای زمان بندی مناسب باشد زیرا یک پروژه اداری باید در کمترین زمان طراحی و اجرا شود تا صدمه ای به کسب و کار برند و شرکت زده نشود . داشتن برنامه ریزی دقیق ، برآورده کردن نیاز ها و خواسته های کارفرما ، طراحی و اجرا با اصول و رعایت استاندارد های موجود ، خلاقیت و نوآوری از مسائلی است که باید در تیم طراحی و اجرا وجود داشته باشد .

نکات بسیار زیادی در طراحی دکوراسیون داخلی اداری وجود دارد که در اینجا به موارد پراهمیت نگاهی میکنیم :

هر اداره و شرکتی دارای کارمندانی با طبقات و رده های شغلی متفاوت است باید در دکوراسیون و طراحی داخلی اداری به این مورد دقت کنیم و بتوانیم فضاهایی خصوصی و نیمه خصوصی برای هریک از این کارمندان در نظر بگیریم تا بدون سردرگمی و نابسامنی هر کسی به راحتی بتواند کارهای خود را پیش ببرد ، یکی از آلترناتیو هایی که میتوان برای این مسئله ارائه داد استفاده از پارتیشن های بلند و یا کوتاه است که میتوان در هر رنگ و بافتی با توجه به نوع کاربری و روانشناسی مربوط به آن طراحی و اجرا شود.

نورپردازی یکی از فاکتورهای مهم است که بر خستگی و خیرگی چشم کارمندان تاثیر زیادی دارد و باید به درستی طراحی و اجرا شود .

ایجاد و طراحی یک محیط برای استراحت کارمندان باعث افزایش همبستگی کارمندان با هم  و بالارفتن میزان رضایت شغلی میشود در طراحی این فضا باید دقت کرد که رسمیت فضای کار از بین نرود و چیدمان و رنگ مبلمان این فضا بهتر است دارای رنگ های خنثی باشد .

استفاده از متریال فلز و رنگهای تیره باعث افزایش رسمیت محیط میشوند و این متریال و رنگ مشکی با رنگ های طیف قرمز کنتراست زیبا و جلوه ای مناسب و تاثیر گذار را ایجاد میکنند . یکی از مواردی هم که باید توجه خاصی به آن شود میزان مقاومت و چگونگی نظافت مبلمان اداری هستند به علت حجم بالای افراد و رفت آمد بالا مبلمان باید به راحتی تمیز شوند و طول عمر بالایی داشته باشند تا هزینه ها را در آینده دوچندان نکنند.

مدیران همیشه به دنبال داشتن کارمندان و کارکنان با انرژی و سرحال هستند که روحیه کاریشان را تا اخرین دقیقه های کاری حفظ کنند برای رسیدن به این هدف در بازسازی ساختمان میتوان از رنگ های انرژی بخش  در کنار رنگ های ملایم استفاده کرد البته ترکیب و نوع استفاده از این رنگ ها نیازمند تجربه و مهارت بالایی است ، مثلا در یک دکوراسیون منزل نوع رنگ بندی و ترکیبات آن در نهایت با توجه به سلیقه ساکنین انجام میشود ولی در یک محیط اداری رنگ بندی باید علاوه بر حفظ نظم و ایجاد محیطی رسمی باید گرم و دلنشین باشد و بتواند انرژی لازم را به کارمندان این اداره تزریق کند و همچنین در نظر مشتری و ارباب رجوع گیرا و جذاب باشد تا بتواند پرستیژ خوبی از اداره و برند را به مشتری نشان دهد .

 

علاوه بر رنگ بندی و فرم مبلمان اداری رعایت استانداردها و داشتن فرمی آرگونومیک در مبلمان اداری بسیار بسیار مهم است زیرا یک کارمند که در جایی ناراحت کار میکند نمیتواند تمام تمرکز خود را بر روی کار بگذارد و این نارضایتی و ناراحتی که مبلمان برای او ایجاد میکند بر روی روند کار او بسیار تاثیر میگذارد .

دیوارها یکی از مواردی هستند که باید توجه خاص و زیادی به آنها شود  نقش دیوارها در شیک و لوکس کردن فضا و انرژی بخشی به محیط بسیار زیاد است . یک دیوار ساده و خالی میتواند حکم دیوارهای زندان را برای کارمندان بازی کند ولی اگر به درستی طراحی و اجرا شود میتواند باعث انرژی بخشی به کارمندان شود و محیط را لوکس و شیک کند .

 

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات