طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

آشنایی بیشتر با دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک و مدرن

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 27 آبان 1398 در ساعت 11 : 44 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

آشپزخانه یک عنصر مهم و به نوعی قلب یک خانه است که باید در ساخت و یا بازسازی ساختمان توجه خیلی ویژه ای به آن شود و یکی از عناصر خیلی مهم در آشپزخانه کابینت ها هستند. کابینت ها نقش بسیار مهمی در زیبایی منزل و همچنین آشپزخانه خانه دارا هستند. و کاربرد بسیار زیاد آن ها بر کسی پوشیده نیست.

انواع مدل کابینت آشپزخانه

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه تاثیر بسیار زیادی در زیبایی دکوراسیون خانه و آشپزخانه دارند به همین دلیل فرد معمار و یا شرکت معماری که دست در طراحی و اجرای آن دارند توجه باید به طرح. رنگ. سبک و جنس آن داشته باشند.

در ادامه به چند مدل از کابینت های آشپزخانه به صورت تفکیک شده میپردازیم:

امروزه در طراحی کابینت های آشپزخانه از جنس و طرح های مختلفی استفاده میشود و اگر شما تمایل دارید فضای شیکی را در آشپزخانه خود داشته باشید بهتر است از کابینت هایی استفاده نمایید که طرح و رنگ آنها با سایر وسایل موجود در خانه و آشپزخانه شما مطابقت و هم خوانی داشته باشد

برای طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه سبک های مختلفی و عوامل متععدی وجود دارد که باید به آن توجه شود:

سلیقه افراد

متراژ خانه و آشپزخانه

سبک به کار رفته در دکوراسیون داخلی منزل

و دیگر عوامل بستگی دارد.

استفاده از سبک مدرن در طراحی و یا بازسازی ساختمان و دکوراسیون آشپزخانه به این معناست که از کابینت های مدرن در آشپزخانه استفاده کرده باشیم به این دلیل که رکن اصلی در آشپزخانه کابینت ها به شمار می آیند. با توجه به این گفته ها سبک کابینت است دکوراسیون آشپزخانه را مشخص میکند.

کابینت های مدرن در آشپزخانه

اگر علاقه مند به سبک مدرن در خانه خود هستید به کار بردن کابینت های مدرن بیشتر از سایر قسمت های خانه می تواند این حس را به شما بدهد.

مدرن بودن کابینت های آشپزخانه به معنای استفاده از حداقل تزیینات در درب و به کار رفتن خطوط صاف و ساده در طراحی آنها است. رنگ های معمولا استفاده شده در کابینت های مدرن سفید.شیری.سبز و از این قبیل رنگ ها هستند.

کابینت های کلاسیک در آشپزخانه

اگر به دنبال جذابیت و در عین حال قدیمی بودن سبک آشپزخانه خود هستید استفاده از کابینت های کلاسیک و یا کابینت ممبران بهترین گزینه است. استفاده از چوب طبیعی و طراحی پیچیده در کابینت های کلاسیک از جذابیت ها محبوبیت آن به حساب می آید.

جنس چوب و همچنین رنگ چوب به دلیل گرم بودن و زیبایی و جذابیتی که به خانه می افزاید از دیگر ویژگی های کابینت های کلاسیک به شمار می آید.

محبوبیت کابینت های کلاسیک

چوب هایی مانند چوب گردو. افرا. راش. سرو. بلوط و ...... باعث زیبایی بیشتری در  کابینت های کلاسیک در آشپزخانه می گردد. رنگ های رایج در استفاده از  کابینت های کلاسیک سفید. کرم. قهوه ای است که بسیار مورد توجه قرار میگیرند . اگر به تجملات علاقه مند هستید استفاده از کابینت کلاسیک سفید که در آن تاج و نقش و نگار های مختلفی به رنگ طلایی وجود دارد میتواند زیبایی و جذابیت خاصی به آشپزخانه شما و همچنین خانه شما ببخشد.

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات