طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

آشنایی با طراحی و بازسازی نمای ساختمان های تجاری

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 23 شهریور 1398 در ساعت 12 : 45 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در طراحی و بازسازی نما ساختمانی باید به اصول و فاکتور های مهم و اساسی توجه و دقت داشت . همانطور که میدانیم طراحی و زیبایی یک نمای ساختمان مسکونی تا چه میزان در ارزش اقتصادی و جلب نظر مشتریان تاثیر دارد و همچنین در ساختمان های اداری و دکوراسیون اداری معرف شرکت خاص و پرستیژ آنها میباشد ، در طراحی و اجرای نماهای تجاری و نمای مغازه ، زیبایی و جذابیت نما باعث جلب نظر مشتری میشود که در نهایت به رونق کسب و کار شما می انجامد .  حال ما در این مقاله سعی در بیان ویژگی های یک طراحی و بازسازی نمای مغازه ایده عال داریم با این وجود شما عزیزان میتوانید از بخش پروژه های سایت ما با نمونه کارهای شرکت طراحی و اجرای نمای ساختمان هیرادانا را مشاهده کنید ما با چنیدن سال سابقه و انجام بیش از 180 پروژه موفق در سطح کشور در زمینه هایی مانند طراحی نما ، اجرای نما و بازسازی نما در سبک های مختلف طراحی نما میتوانید در طراحی و بازسازی نمای مغازه شما یاری گر شما باشیم .

نوع خاص طراحی نما و بازسازی نمای مغازه ها و به دنبار آن دکوراسیون داخل ویترین و چگونگی چیدمان آن علاوه بر اینکه نشان دهنده شخصیت و پرستیژ مغازه شما میباشد باعث جلب نظر مشتریان و تمرکز بیشتر بر روی مغازه شما میشود . در طراحی نمای مغازه باید به نوع کاربری و فعالیت و صنف مغازه مورد نظر توجه داشت و همچنین باید توجه داشته باشید که نوع طراحی نما و بازسازی نما مغازه و دکوراسیون داخلی در نهایت باید بتوانند تبلیغاتی مثبت برای کسب و کار شما ایجاد کنند که به دنبال آن باعث سرازیر شدن سیل مشتری به مغازه شما شود .

توجه به محصول و نوع کاربری مغازه

فاکتورهای اساسی برای رسیدن به یک طراحی نما و بازسازی نمای مغازه مناسب و معمارانه وجود دارند که رعایت و تو.جه به این مسائل باعث ارزشمند شدن و زیبایی بیشتر ملک شما میشود . یکی از این مسائل توجه به نوع صنف کاری و نوع جنسی است که عرضه میکنید . یک شرکت بازسازی ساختمان و طراحی نما باید با توجه به نوع صنف و اجناسی که شما میفروشید طراحی و بازسازی نما را انجام دهد . برای مثال دکوراسیون داخلی و همچنین طراحی نما برای یک واحد لوازم خانگی با یک بوتیک لباس تفاوت های بسیار زیادی دارند هم در دکوراسیون داخلی و هم در طراحی و بازسازی نمای مغازه و توجه به این موضوع باعث بهتر دیده شدن و پرستیژ مغازه شما میشود . اگر بخواهیم مثالی برای روشن شدن این مطلب داشته باشیم یک مغازه لوازم خانگی را تصور کنید . استفاده از رنگ ها و متریال های خنثی که بیشتر این لوازم از این رنگ ها تهیه میشوند میتواند جذابیت و زیبایی خاصی را ایجاد کند ، سنگ های سفید در کنار کامپوزیت های خاکستری و یا نقره ای پیشنهاد خوبی در این مسئله میتوانند باشند . همچنین توجه به نوع طرح اصلی و خطوطی که ایجاد میکند هم بسیار مهم و حائذ اهمیت هستن به این دلیل که این خطوط در انتها باعث نمایان شدن ورودی مغازه شما میشوند و ورودی یک مغازه باید جذابیت و زیبایی خاصی را به همراه داشته باشد .

هارمونی و هماهنگی بین طراحی نما و دکوراسیون داخلی مغازه

به طور حتم همه ما میدانیم که هماهنگی و هارمونی بین بازسازی نمای مغازه و بازسازی و دکوراسیون داخلی مغازه تا چه میزان از اهمیت بالا و ویژه ای برخوردار است . در اصل این هماهنگی است که باعث جلب نظر مشتری میشود و آنها را به داخل مغازه شما میکشاند . هیچ مشتری و فردی از بهم ریختگی و عدم نظم خوشش نمی آید . به همین دلیل است که هماهنگی بین معماری بیرونی و داخلی یک مغازه و نظمی که ایجاد میکنند باعث ترعیب مشتری به آمدن و دیدن محصولات مغازه از نزدیک میشود .

شیوه و متدهای متنوع و جذابی برای هارمونی بخشی بین بیرون و داخل مغازه وجود دارد ، یکی از این متدها استفاده از خطوط در طراحی نما و دکوراسیون داخلی و متصل کردن این دو بخش میباشد . همچنین میتوان از هارمونی رنگی و هماهنگی رنگی در داخل و بیرون مغازه بهره برد ، البته باید توجه داشته باشید که تمام این موارد باید در بستری از یک طراحی درست و مناسب با هماهنگی بالا بین طراحی نما و دکوراسیون داخلی مغازه شکل بگیرند . اگر با طراحان و معماران خبره و دارای ذوق هنری بالا همکاری داشته باشید میتوانند با یک طراحی درست و معمارانه هماهنگی مناسبی برای مغازه شما در عین ایجاد کنتراست کافی ایجاد کنند . همچنین شما میتوانید از رنگ های گرم و گیرا در طراحی نما برای جلب توجه بیشتر استفاده کنید و این رنگها را در داخل مغازه با یک ریتم مناسب ، رنگ ها را متعادل کنید . البته توجه به نوع قفسه ها و فرم جانمایی آنها بسیار مهم است .

تکنولوژی و بروز بودن

یکی دیگر از مواردی که با استفاده از آن میتوانید مشتریان بیشتری را به سمت مغازه خود بکشانید استفاده از تکنولوژی درست و مناسب برای مغازه و طراحی نما مغازه میباشد . با توجه به نوع صنف کاری و محصولاتی که میفروشید میتوانید از تکنولوژی های متنوعی استفاده کنید ولی استفاده از یک سری وسایل مدرن مانند درب های اتوماتیک ، تابلوها و لوگوهای مدرن و بروزی که در بازار وجود دارند باعث جلب نظر مشتری به سمت مغازه و کسب و کار شما میشود . یکی دیگر از وسایلی که امروزه استفاده بیشتری از آن ها میشود پرده های هوا هستند که در بالای سقف ورودی مغازه و یا کافی شاپ نصب میشوند و وظیفه کنترل دمای داخل محیط را بر عهده میگیرند . در آخر باید اشاره کنیم که از نورپردازی مناسب و جذاب برای نمای خود نباید غافل شوید ، هرچه نورپردازی نمای شما حرفه ای تر و جذاب تر صورت بپذیرد مشتریان بیشتری را به سمت مغازه شما جلب میکنند .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات